מהן ההשפעות הפסיכולויות של אתרי הכרויות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בתקופה האחרונה כולם מדברים על אתרי ההיכרויות והתוצאות שהם מביאים עמם (דייטים, זוגיות, נישואין, אקסים חדשים ועוד). אבל נדמה שאף אחד לא עוצר רגע בשביל לבדוק מהן ההשפעות הפסיכולוגיות שנובעות מהשימוש באתרי היכרויות.

כדי להעלות את העניין למודעות, החלטנו לפגוש אנשים שגולשים באופן קבוע באתרי היכרויות, לשאול אותם שאלות שונות ולהבין בעצם מהן ההשפעות שהם חווים בעקבות השימוש באתרים אלו. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שלנו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי, כידוע לכם, כתבנו לאחר שיצרנו קשר עם אנשים שגולשים באופן קבוע באתרי היכרויות. ראוי לציין כי הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בקבוצות שונות ברחבי הפייסבוק. פנינו אל כלל מגוון האוכלוסייה, למשל:

  • רווקות ורווקים
  • גרושות וגרושים
  • אלמנות ואלמנים

כולם קיבלו את אותן שאלות שנוגעות למספר הפעמים שבהן הם גולשים באתרים, התחושות שעולות בהן, ההצלחות, הכישלונות וכל מידע אחר שהם רוצים לשתף אותנו לגביו. כך התאפשר לנו להבין בסופו של דבר את ההשפעות הפסיכולוגיות.

 

ההשפעה הפסיכולוגית החיובית

מצאנו כי אצל רבים מהגולשים ישנה תחילה השפעה פסיכולוגית חיובית. שכן, ברגע שם נכנסים אל אתרי הכרויות עולה בהם תקווה שהפעם הדבר יצליח והם ימצאו זוגיות. בשלב זה, יש הרבה ביטחון עצמי ואמונה עצמית. ראוי לציין כי נמצא שהשפעה חיובית זו באה לידי ביטוי גם במקרים שבהם נמצאה התאמה מתמשכת דרך האתר. כלומר שישנה זוגיות ארוכת טווח.

 

ההשפעה הפסיכולוגית השלילית

נמצא כי ישנה השפעה פסיכולוגית שלילית שבאה לידי ביטוי בעיקר במצבים שבהם לא נמצאים בני או בנות זוג פוטנציאליים דרך האתר. מצב שכזה מוביל את הגולשים והגולשות לא פעם לחוסר ביטחון ומחשבה כי אולי הם תרים אחר דמות שלא קיימת כלל. ההשפעה הזו משתנה אך ורק במידה ומגיע האביר על הסוס הלבן או הנסיכה שמשנה את המצב.

 

אתרי היכרויות משפיעים על הגוף והנפש

אם אתם מאמינים שיש קשר בין הגוף והנפש (וגם אם לא), כדאי שתדעו שהדבר בא לידי ביטוי כחלק מההשפעות הפסיכולוגיות של אתרי היכרויות. שכן, מצאנו שלא מעט מהגולשים ציינו שבתקופה שבה הם חוו השפעה פסיכולוגית שלילית, הם מצאו את עצמם חווים התכווצויות שרירים או סובלים מדלקות והפרעות בריאותיות אחרות.

לעומת זאת, כשהם היו במצב נפשי טוב בעקבות היכרות עם בן או בת זוג חדשים, הם הרגישו טוב מאוד ולא חלו במשך תקופה ממושכת.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך שבחן באופן מעמיק את ההשפעות הפסיכולוגיות של אתרי היכרויות. כעת, אתם וגם אנחנו יודעים שיש השפעות שליליות וחיוביות על הגוף והנפש. מסתבר שכולנו שואפים באופן נסתר לא רק להיות בריאים, אלא גם לקבל את ההשפעות החיוביות שאתרי היכרויות מספקים. מאחלים לכם שתחוו בעיקר את ההשפעות החיוביות מהאתרים הללו.

אתר היכרויות

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו