מהם שלבי ההכנה לקראת ניתוח אף

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מעוניינים לשדרג את מראה הפנים ולקבל אף חדש? ניתוחי אף הם הפתרונות הפופולריים ביותר מתוך ניתוחי הפלסטיקה השונים הן לגברים והן לנשים.

על מנת לעבור את הניתוח יש לעבור שלבי הכנה עליהם ידון המאמר הבא.

 

מדוע עושים ניתוחי אף?

בדרך כלל ניתוח אף נעשה מסיבות אסתטיות כאשר לא מרוצים מגודלו או מצורתו ומעוניינים לשנות את נראות הפנים. לעיתים ישנן אף סיבות רפואיות כמו הפרעה למהלך התקין של זרימת האוויר וכד'. אצל צעירים רבים השיקולים הם חברתיים. כלומר, הם מושפעים מחבריהם, מפרסומות ומסלבס שעשו זאת והמליצו. לפיכך, הגיל הממוצע שבו ניגשים לניתוח הוא בין 16-17 שנים והנתונים מראים שגברים רבים פונים לשולחן הניתוחים לעיתים אף יותר מנשים. על אף שזהו ניתוח קל הוא טומן בחובו סיכונים כיוון שהוא נעשה בהרדמה מלאה ומחייב מנתח מקצועי ומיומן עם ניסיון כדי לקבל תוצאות טובות.

 

מהם שלבי ההכנה לקראת הניתוח?

כאשר הניתוח נעשה מסיבות אסתטיות יש להיפגש עם המנתח ולהסביר לו מה מפריע לכם ומה הציפיות שלכם ממנו. במידה והשיקולים הם רפואיים, המנתח ייעץ לכם כיצד הניתוח ישפיע על תעלות האף כדי שתיכנס זרימת אוויר תקינה. בפגישה הראשונה עם המנתח הוא יבחן את הפרופורציות של האף ויבדוק את מחיצת האף כדי שזרימת האוויר לא תיפגע. המנתח גם ימליץ לכם כיצד לעצב את האף בהתאמה לפנים. לפני הניתוח יש לעבור סדרת בדיקות דם ואבחון בדרכי הנשימה העליונות. כל המעשנים למיניהם יאלצו להפסיק לעשן סמוך לניתוח ולא ליטול תרופות המדללות את הדם. ייתכן שגם תאלצו לוותר לקראת הניתוח על ויטמינים מסוימים שיכולים להזיק למהלך הכירורגי. ביום הניתוח יש להיות בצום ולהגיע לאחר מקלחת יסודית וחפיפת השערות.

 

פגישה עם המרדים לפני הניתוח

מספר ימים לפני הניתוח ייקבע לכם תור אצל המרדים במרפאה. המרדים יבדוק אתכם, ייראה את בדיקות הדם וישאל שאלות. זה הזמן בו ניתן לשאול אותו שאלות מדאיגות בכל הקשור להרדמה וכך להפיג חששות. ביום הניתוח המרדים שוב יבדוק אתכם ואם הכל תקין תוכלו לבצע את הניתוח. ההרדמה ניתנת על מנת שלא תרגישו כאבים בפעולה הכירורגית באמצעות העברת חומרים מרדימים דרך הוריד שירפו את השרירים שלכם בגוף. ישנם מקרים בהם תיעשה הרדמה מקומית עם חומרים מטשטשים, אך לרוב זוהי הרדמה כללית. חשוב שהמרדים יהיה מודע לכל ההיסטוריה הרפואית שלכם כגון ניתוחים קודמים, רגישויות לתרופות וכדורים, אלרגיות ועוד.

 

המהלך הניתוחי

הניתוח עצמו נמשך כשעתיים ולאחר מכן יש להישאר יום שלם או לילה להשגחה בהתאם להוראות המנתח. את הניתוח ניתן לעשות בשתי שיטות. שיטה סגורה בה לא יהיו לכם חתכים חיצוניים או שיטה פתוחה בה עושים חתך קטן בין הנחיריים. לאחר מכן המנתח יעצב את שלד האף וישייף את רקמת הסחוס, יזיז על פי הצורך את העצם ויחזיר את העור למקומו. המנתח יתפור את המקום עם תפרים הנמסים מעצמם. יש להגיע לביקורת 3 שבועות לאחר הניתוח.

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו