אתם רוצים לשתות יותר מים? כך תעשו זאת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מים מהווים כ-60% ממשקל גופנו וחיוניים לכל תפקוד תקין. למעשה, מחקרים מראים שצריכת מים מספקת יכולה לשפר את מצב הרוח, להגביר את רמות האנרגיה ואף לתרום לירידה במשקל. למרות זאת, רבים מאיתנו לא שותים מספיק מים במהלך היום. אז איך ניתן לשפר את הרגלי השתייה? בכתבה זו, נביא לכם טיפים יעילים שיעזרו לכם להפוך את שתיית המים לחלק בלתי נפרד משגרת היום שלכם.

 

מים הם חיים

מים הם לא סתם נוזל חסר טעם, הם חיוניים לחיים ולתפקוד תקין של כל מערכות הגוף. הם משתתפים בתהליכים רבים וחיוניים, ביניהם ויסות חום הגוף, שינוע חומרים מזינים, פינוי פסולת, שמירה על תפקוד תקין של הכליות, ירידה במשקל, עור בריא, ריכוז ואנרגיה. צריכת מים מספקת לאורך היום, גם כאשר איננו צמאים, חיונית לשמירה על בריאות טובה.

מים הם חיים

 

המדריך המלא לשתיית יותר מים

רוצים לשפר את בריאותכם ולהרגיש טוב יותר? התחילו לשתות יותר מים! ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים שיעזרו לכם להפוך את שתיית המים לחלק בלתי נפרד משגרת היום שלכם ולשפר את צריכת הנוזלים שלכם.

 

1. הציבו יעדים

במקום לנסות לשתות "הרבה" מים, התחילו בקביעת יעדים ריאליים. קבעו כמה ליטר מים אתם רוצים לשתות ביום וחלקו את הכמות למנות קטנות לאורך היום. לדוגמה, התחילו עם 2 ליטר מים ביום וחלקו אותם ל-8 כוסות של 250 מ"ל. עם הזמן, תוכלו להגדיל בהדרגה את כמות המים שאתם שותים.

 

2. השתמשו בבקבוק מים רב פעמי

קחו איתכם בקבוק מים רב פעמי לכל מקום ותמיד יהיה לכם מים זמינים. כך, תמנעו מצריכת מים בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, ותשמרו על הסביבה. בחרו בקבוק שאתם אוהבים ונוח לכם לשאת אותו, כמו אחד מבקבוקי המים של לאקן ישראל, ותמיד יהיה לכם תמריץ לשתות.

 

3. הוסיפו טעם

אם אתם מתקשים לשתות מים רגילים, נסו להוסיף להם טעם טבעי. הוסיפו פרוסות לימון, מלפפון, נענע, פירות יער או עשבי תיבול למים. כך, הם יהיו טעימים יותר ותשתו יותר בקלות.

 

4. שתייה לאורך היום

קשרו את שתיית המים לפעולות אחרות שאתם עושים באופן קבוע, קבעו תזכורות בטלפון או השתמשו באפליקציה שתזכיר לכם לשתות מים באופן קבוע. ישנן אפליקציות רבות שיכולות לעזור לכם לעקוב אחר צריכת המים שלכם. אפליקציות אלו יכולות להציג לכם גרפים, להגדיר תזכורות ולעודד אתכם לשתות יותר מים.  לדוגמה, שתו כוס מים לפני כל ארוחה, אחרי קימה בבוקר, לפני השינה או אחרי פעילות גופנית.

 

לסיכום

שתיית מים היא הרגל שצריך לטפח לאורך זמן. אל תתייאשו אם לא תצליחו לשתות את כמות המים שרציתם ביום הראשון. התחילו בקטן, והגדילו בהדרגה את כמות המים שאתם שותים לאורך זמן. עם קצת התמדה, שתיית מים תהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת היום שלכם.

המדריך המלא לשתיית יותר מים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו