איך לשמור על הבריאות ולהנות עם חברים בו זמנית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כיף עם החבר'ה זה דבר אחד, אבל כיף שכולו בריאות ועונג חושי הטעם הוא משהו אחר לגמרי.

רוצים להעביר אחה"צ קסומים עם החברים? הנה כמה טיפים ליצירת היום המוצלח עם החברים הכי טובים שלכם. יהיה גם טעים.

אין כמו חברים, הם לפעמים יכולים לשמש תפקיד של משפחה ממש. כל אחד מאיתנו צריך לפחות חבר אחד טוב, אם לא חבר'ה שמקיפים אותו. בין אם אתם עומדים להעביר ערב אינטימי עם חבר טוב או עם קבוצת חברים, כדאי גם שיהיה טעים. וכשאנחנו אומרים "טעים", אנחנו מתכוונים לשלל ריחות גורמה שמתעופפים האוויר. ומה יותר גורמה מאשר צלייה נכונה של ירקות או בשרים? בואו נתחיל עם יום טעים עם החברים, מה אוכלים וכיצד מכינים?

 

מארחים את החבר'ה עם מאכלי הגורמה הכי טעימים

עומדים לארח את החבר'ה? אנחנו ממליצים על יום שכולו פינוקי גריל גז מפנק. גריל מאפשר לכם להנות מהטעמים הכי אותנטיים שיש, במיוחד אם אתם חובבי בשר או ירקות על האש. גריל הגז הוא מה שלוקח את המסיבה ו"מעיף" אותה כמה דרגות מעלה.

מאחר שגריל גז מחייב התקנת נקודת גז או חיבור לנקודת גז קיימת, אין אפשר לשכור גריל באופן זמני. מה שכן אפשר לעשות זה לשכור גריל חשמלי מכל מיני חברות פרטיות. עצה שלנו, לכו על זה ובגדול. אם אתם יודעים שאתם תשתמשו בגריל לעיתים קרובות, יהיה כדאי להתקין נקודת גז ולהנות מצלייה של בשרים וירקות מתי שרק בא לכם. כאן https://www.bbq.co.il תוכלו לרכוש את הגריל הבא שלכם ולהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

אילו עוד אופציות אירוח חברים קיימות?

אם גריל גז הוא פחות הקטע שלכם, יש גם אופציות אחרות. אתם יכולים ללכת על ערב שכולו קייטרינג בריא ואיכותי. טיפ מאיתנו, ישנם סוגי קייטרינג ממש מגוונים, אין חובה לבחור בסטנדרט. למשל, קייטרינג סושי פירות טעים במיוחד.

סושי פירות הוא לא בדיוק קינוח ולא בדיוק מנה עיקרית, משהו בין לבין. כמובן שסושי רגיל גם אפשרי, הכול תלוי בחשקים שלכם. אפשר להזמין מגשי סושי מסיבתיים החל ממחירים של כ-350 ₪ בממוצע. פתרון לא רע.

 

טיפים לאירוח חברים בבית

עוד כדאי לדעת, ערב חברים יצריך ממכם גם אטרקציה כזו או אחרת. ולמעשה, יש את האפשרות לשלב אטרקציה יחד עם אוכל טוב. אתם יכולים לבחור בשלל סדנאות בישולים שונות, סדנאות שוקולד, סדנה להכנת פיצות, מאפים ועוד.

ככה תוכלו גם להנות ביחד כקבוצה או כזוג וגם להכין לעצמכם את האוכל. טיפ קטן מאיתנו: אפשר לשלב סדנת בישולים יחד עם סדנת ריקודים. ישנן מדריכות מעולות בתחומים האלו, שמעבירות סדנאות סלסה יחד עם סדנת הכנת שוקולד. טעים.

 

שיפודים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו