תרופות סבתא לאין אונות – נשמע מצחיק? יצאנו לבדוק את יעילותן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כשחושבים על תרופות סבתא, רובנו מדמיינים לימון סחוט עם חלמון של ביצה יחד עם פטרוזיליה מיובשת. תרופות סבתא ידועות ככאלה שדורשות מעט מאמץ, חומרים טבעיים ובעיקר יעילות. למה הן נועדו? כאבי גרון, בטן וראש, הבעיות הכלליות והנפוצות של בני האדם. אם נרצה או לא, ניסיון וחכמת חיים הם אלו שפותרים לא מעט מהבעיות שלנו בחיים ולכן אנחנו פונים למדף התרופות של סבתא.

אולם, רבים מאיתנו חווים גם בעיות שלא קשורות לראש, לבטן והגרון – הן יותר קשורות לאיזור החלציים ולתפקוד המיני שלנו. עכשיו מגיע השלב שרובכם תתחילו להתבלבל או לחוש מבוכה קלה – איך תרופות סבתא יכולות לסייע לי בביצועים במיטה. יתרה מכך, למה סבתא נמצאת באותה שורה יחד עם אין אונות…

אנחנו כאן כדי להוריד את המבוכה, לעשות סדר בבלגאן ולבדוק – האם אפשר לפתור בעיות אין אונות בעזרת מספר תרופות סבתא או שבמקרה של אין אונות סיאליס זה הפתרון?

 

תזונה

על מנת לשפר את הביצועים במיטה, אתם צריכים להקפיד לאכול בריא. תזונה נכונה, עוזרת לטיהור כלי הדם, שיפור הזרימה ובכך גם הגברת הזקפה. השתדלו להרבות במזון עשיר בוויטמינים, תשכחו ממשקאות מוגזים וג'אנק פוד והקפידו שבכל ארוחה עיקרית במהלך היום תכניסו לגופכם פירות, ירקות, דגנים ובשר רזה. אוכל מהיר, שתייה מתוקה ותזונה לא מאוזנת עלולים לגרום לנפיחות בטנית, דבר שעלול לפגוע בביצועים המיניים. בנוסף, גברים הסובלים ממשקל עודף נמצאים בסיכון מוגבר לסבול מבעיות אין אונות. בקיצור, סבתא יודעת מה היא אומרת, אבל האם זה באמת יעיל?

 

שינה

הקפידו על שינה טובה מדי לילה, בטח ובטח לילה לפני קיום יחסי מין. חכמת החיים של סבתא גם כאן עשויה לעזור לכם, הקפדה על שינה טובה ורציפה תעזור לכם להיות יותר עירניים וחדים ובכך גם לשפר את הביצועים שלכם במיטה. אם כשהייתם קטנים, סבתא אמרה לכם ללכת לישון מוקדם, היא כנראה ידעה מה היא אומרת…

 

עישון

טוב, בטיפ הזה אנחנו לא תלויים רק בחוכמת החיים של סבתא, זה ברור וידוע לכולם שעישון עלול לגרום לאימפוטנציה (זה אפילו כתוב על הקופסאות של הסיגריות). אם אתם כבר מעשנים, דעו לכם שהביצועים שלכם במיטה יכולים להיות טובים יותר, אם רק תעשנו פחות…

 

פעילות גופנית

בהמשך לנקודות הקודמות ולאורח חיים בריא, גם פעילות גופנית עוזרת להזרמת הדם והפיכת הגוף לערני וממוקד יותר. הפכו את השגרה שלכם ליותר פעילה מבחינה גופנית ואתם תראו השפעות מיידיות במיטה.

 

לסיכום

סבתות הן לא אלה שמגלות לנו את אמריקה ולמעשה במקרה של אין אונות הן יודעות לתת טיפים כלליים בלבד כך שאם אתם חווים בעיה ממשית, אנחנו ממליצים להשתמש בתכשירים ייעודים כמו סיאליס.

 

תרופות סבתא

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו