תפקידו של פתרון קונפליקטים בשמירה על מערכת יחסים בריאה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

האם זוגות מושלמים אף פעם לא רבים? ממש לא נכון! גם כשמאד מאד אוהבים, לפעמים יש כעסים, מתחים, ריבים ואי הסכמות. ההבדל היחיד בין זוגות שמשמרים את האהבה לאורך שנים לבין זוגות שהופכים רעילים הוא דרכי פתרון הקונפליקט. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת על פתרון קונפליקטים בדרכים בריאות ונכונות שישמרו את הזוגיות שלכם לאורך שנים. 

 

פתרון קונפליקטים כדרך חיים

מי שאמר שזוגות מושלמים אף פעם לא רבים ככל הנראה מעולם לא היה בזוגיות. האהבה, ההערכה והכבוד ההדדי לא נעלמים גם כשיש אי הסכמה או כעסים בין בני הזוג. כולנו בני אדם ולפעמים אנחנו עושים טעויות שמרגיזות את בן הזוג שלנו, כמו שיקול דעת לא נכון בהתנהלות הכלכלית, התנהגות מרגיזה, הבטחות שלא קוימו ועוד כל מיני דוגמאות שכולנו מכירים מחיי הזוגיות.

האם בגלל זה צריך להשליך את הזוגיות לפח? מה פתאום, במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של Lior gur תלמדו גם אתם כיצד לנהל את הקונפליקט בצורה נכונה כדי לשמור על מערכת יחסים בריאה עם בן הזוג.

פתרון קונפליקטים כדרך חיים

מהו תפקידו של פתרון קונפליקטים בשמירה על מערכת יחסים בריאה?

כאשר אנו לומדים את הדרכים הנכונות כיצד להתנהל במקרה של מריבה, סכסוך, אי הבנה או טעות בשיקול הדעת מול בן הזוג, אנו לומדים כיצד לפתור את הבעיה מבלי שאחד מבני הזוג נאלץ להתקפל, לוותר, להכנע או להרגיש מושפל ורמוס מול בן זוג שאינו מוכן להשתנות או להודות בטעויותיו.

אלו הם דרכים שעלולות להוביל למערכת יחסים רעילה ובסופו של דבר לפירוקה. ניהול קונפליקט נכון מאפשר לשני בני הזוג להביע את הרגשות שלהם, להקשיב לבן הזוג, להבין מדוע הוא חש כך וליצור פשרה אשר מאפשרת לשני הצדדים לחוש מרוצים.

מהו תפקידו של פתרון קונפליקטים בשמירה על מערכת יחסים בריאה

כיצד פותרים נכון סכסוכים?

למריבות וסכסוכים יש סיבות רבות, החל מדפוסי התנהגות חוזרים שאינם לרוחם של בני הזוג שלנו, טעויות בהתנהלות כלכלית שפוגעות במארג העדין של החיים המשותפים, מילים שנאמרו בשעת כעס ועוד.

הדרך הנכונה והטובה ביותר לפתור סכסוך היא לשוחח ברוגע על הרגש שהציף אתכם באותו הרגע, לקבל הבנה מבן הזוג ולמצוא את הדרכים כדי למנוע את הישנות המקרה על ידי התחשבות רבה יותר מצד בן הזוג או פשוט לקבל את העובדה שהוא עדיין עובד על החולשות שלו ובאופן הדרגתי ניתן יהיה לראות תוצאות טובות יותר בהמשך.

 

מרכז מבינים זוגיות – כלים לחיים

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים וללמוד כיצד פותרים קונפליקטים ומנהלים סכסוכים שונים בדרכים שמשמרות את הזוגיות והאהבה תוך שמירה על כבוד הדדי, הערכה והתחשבות בשני הצדדים כדי לחיות זה לצד זה חיים מלאים באהבה נכונה שנמשכת לאורך שנים.

תפקידו של פתרון קונפליקטים בשמירה על מערכת יחסים בריאה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו