שקיות של פראדה – כך תיפטרו מהעיגולים השחורים מתחת לעיניים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עיגולים שחורים, שקיות עייפות, עיניים נפוחות, מראה חיוור ועייף- מי מאיתנו לא מכירה את התופעה שפשוט מסגירה את כמה שעות ישנו בלילה גם בלי שרצינו לספר לאחרים.

 

הקדמה-

עיגולים שחורים מתחת לעיניים הם בעיה שמלווה רבים מאיתנו. מדובר בפיגמנטציה מתחת לעור שנובעת מכלי הדם, כשעור העיניים שמעל דק נוצר עיגול שחור, העור הדק יכול להיווצר מכמה סיבות- עייפות שהופכת את העור מתחת לעיניים לחיוור, גיל מבוגר שמפרק את הקולגן והשומן שבעור ובכך מדקק אותו, אנמיה שגם מבהירה את העור והופכת אותו לחיוור ולבסוף כמובן גנטיקה שהיא שחקן משמעותי במשוואה.

העיגולים השחורים אמנם יכולים להגרם מכמה וכמה סיבות אך גם יש להם כמה וכמה פתרונות.

מבוא

טיפול בעיגולים שחורים-

עיגולים שחורים או בשמם השני שקיות מתחת לעיניים הם אמנם עניין מרגיז אך ניתן להיפטר מהם יחסית בקלות. קיימים קרמים לעיניים שנועדו במיוחד להפחתת המראה של העיגולים השחורים, בנוסף קיימות שיטות פעולה שמפחיתות את המראה השחור וגם חומרים טבעיים שעוזרים. הנה כמה שיטות להיפטר מהעיגולים:

1- קור: קור הוא דרך מצוינת להוריד את הנפיחות מסביב לעיניים ולהפחית את המראה של העיגולים השחורים. ניתן לקחת קוביית קרח ובעדינות להעביר אותה מתחת לעיניים ואפילו קיימים מקלות זכוכית מיוחדים ששמים במקפיא והם נעימים יותר למגע מאשר הקוביות. הקור מכווץ את כלי הדם ומפחית את הפיגמנטציה בנוסף להורדת הנפיחות מהשינה.

2- קרם עיניים: קיימים קרמים טבעיים ולא טבעיים שנועדו להפחית את העיגולים השונים, הקדמים במיוחד יעילים לטיפול ארוך טווח בעזרת לחות וגם תיקון העור מתחת לעיניים. הקרמים מכילים חומרים שגם משקמים את העור וגם מטפלים נקודתית ובמהירות בפיגמנטציה עצמה.

3- חומרים טבעיים: קיימים חומרים טבעיים שבמהירות משפרים את המראה של פיגמנטציה מתחת לעיניים. חומרים כמו קפה, וורדים, גזר, מלפפון ועוד. החומרים הפעילים שמשפרים את המראה הם וויטמין C, וויטמין K, וויטמין E. החומרים הטבעיים הם הדרך הכי סימפטית לטפל בעיגולים וקיימים גם תכשירים טבעיים מוכנים עם שמני צמחים ווייטמנים לשימוש קל.

4- טיפולים קוסמטים: קיימים טיפולים קוסמטים להפחתת עיגולים שחורים. טיפולים כמו הרמת עפעפיים, הזרקות או צריבה בחום לחידוש תאים. הטיפולים הקוסמטים הם פתרון חותך שיכול לשנות בעיות יותר קיצוניות, אך הם עלולים להיות דרסטיים, כואבים או יקרים.

 

לסיכום-

עיגולים שחורים מתחת לעיניים הם תופעה שנוצרת משני גורמים עיקריים- מעור דק מתחת לעיניים ומפיגמנטציה של כלי הדם שמתחת לעור. קיימות מספר סיבות שמשפיעות על העור הדק ועל הפיגמנטציה ובינהם אנמיה, עייפות, גיל מבוגר וגם גנטיקה. הטיפול בעיגולים השחורים יכול להתמקד בפיגמנטציה או בעור, ובעזרת חומרים טבעיים, קרמים וקור תוכלו להפחית את המראה של השקיות. תאמרו שלום לעיגולים השחורים.

עיגולים כהים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו