5 שאלות שצריך לשאול את רופא השיניים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אף אחד לא אוהב ללכת לרופא שיניים וזאת עובדה אך יש דברים אשר ניתן לעשות בכדי להקל על הטיפול ולהיות בטוחים כי נעבור אותו בשלום.

נראה כי הסיבה שבגללה אנו סובלים מהליכה לרופא שיניים נובעת מן העובדה כי אנו לא מבינים ולא מכירים את ההליכים השונים שמבצע הרופא.

אי הידיעה הזאת נמצאת בעוכרינו ומשפיעה מאוד על ההרגשה שלנו לפני ההליך הרפואי, במהלכו ולאחריו.

לכן כאשר אתם הולכים לרופא השיניים אתם חייבים לשאול אותו את חמש השאלות אשר צירפנו כאן וזאת בכדי להבטיח כי ההליך הרפואי יהיה ברמה גבוהה ויענה על הצרכים שלנו.

כמובן שאפשר לשאול את הרופא יותר מחמש שאלות אך את השאלות הללו שצירפנו כאן אתם חייבים לשאול אותו וכך להקל על הפחד והחשש מן ההליך הרפואי.

 

האם ההליך הרפואי בטוח?

אם כן השאלה הראשונה שאתם חייבים לשאול את הרופא היא האם ההליך הרפואי הוא בטוח או לא. עליכם לדעת עד כמה ההליך בטוח וזו שאלה חשובה ביותר. עליכם לדעת כי הרופא יגיד תמיד אמת, בהנחה כי הוא רופא מקצועי וטוב, ולכן כדאי תמיד לשאול אותו על ההליך.

 

כמה ניסיון יש לרופא?

עוד נקודה חשובה ביותר שאסור להתפשר עליה היא הניסיון של הרופא. ברפואת שיניים יש משמעות אדירה לשאלה כמה ניסיון יש לרופא וכלל שהוא מנוסה יותר כך הוא יהיה טוב יותר. לכן לצד השאלה האם ההליך בטוח חייבת לבוא שאלה נוספת והיא כמה זמן הרופא נמצא בעסק וכמה ניסיון יש לו בתחום רפואת השיניים.

 

האם יש לו הכשרה בהליך הרפואי שהוא עושה?

עוד נקודה שאנו חייבים לתת עליה את הדעת היא השאלה האם הרופא יודע לעשות את ההליך הרפואי שבו אתם צריכים אותו. למשל אם הרופא מצבע השתלת שיניים אתם חייבים להבין האם יש לו הכשרה בהליך זה והאם הוא יודע כיצד לבצע אותו כמו שצריך.

 

האם יש לרופא המלצות?

אם אתם הולכים לבצע את ההליך all on 6 או כל הליך אחר אתם חייבים לדבר עם אנשים אשר עברו את ההליך הזה אצל הרופא הספציפי שאליו אתם פונים. עליכם להבין כי המלצות הן קריטיות ולכן אסור לוותר עליהן וכל אחד צריך לעשות כל מאמץ בכדי לקבל המלצה על הרופא שלו מאנשים אשר עברו הליכים דומים.

 

  • מהי ההחלמה מן ההליך הרפואי?

לבסוף עוד דבר חשוב ביותר היא ההחלמה מן ההליך הרפואי. עליכם להבין מהי משך ההחלמה וכמה זמן ייקח לכם להחלים אחרי שיסתיים ההליך. עליכם לדעת האם יש משהו ספציפי שצריך לעשות אחר ההחלמה או שדי לנוח ולהישאר בבית מספר ימים לאחר ההליך הרפואי וכך תוכלו להחלים כמו שצריך מן ההליך.

 

רופא מומחה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו