רואה לך בעיניים – הכל על אירידיולוגיה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אירידיולוגיה, המוכרת גם בתור המדע של האיריס (הקשתית), היא שיטה הוליסטית המשלבת סקירה מקיפה של העיניים בשביל לחשוף פרטים חשובים על מצבו הפיזי, הנפשי והרגשי של האדם. האירידיולוגיה מבוססת על ההבנה כי הקשתית, הלא היא החלק הצבעוני של העין, מכילה מידע רב לגבי הבריאות שלנו. בעזרת אירידיולוגיה, תוכלו לשפר את מצבכם הבריאותי בתהליך לא פולשני וטבעי לחלוטין!

 

מה זה אירידיולוגיה?

לא הרבה יודעים, אבל העין שלנו יכולה לגלות לנו הרבה. לא סתם אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה ולנפש. אירידיולוגיה, הינה שיטה הוליסטית הנעזרת באבחון מקיף של הקשתית – החלק הצבעוני בעין המקיף את האישון – בשביל לאתר בעיות גופניות ונפשיות במטופלים.

ניתן למצוא עדויות לשימוש בשיטות אירידיולוגיות כבר בתרבויות קדומות מאוד, כגון יוון ומצריים העתיקות, שם האמינו כי העיניים מספקות מידע רב על מצבו הבריאותי של האדם. עם זאת, האירידיולוגיה המודרנית כפי שאנחנו מכירים אותה כיום פותחה במאה ה- 19 על ידי רופא הונגרי בשם Ignaz von Peczely, אשר בחן לעומק את השינויים בקשתית בהתאם לשינויים במצבם הבריאותי של המטופלים שלו.

עיניים

על פי העקרונות הבסיסיים באירידיולוגיה, אזורים שונים בקשתית מספקים מידע על איברים וחלקים ספציפיים בגוף האדם. על ידי אבחון עמוק ומקיף של הקשתית, אירידיולוג מנוסה יוכל לאתר חולשות פוטנציאליות, דלקות ורעלנים באותם אזורים בגוף. על ידי מציאה של סימנים כמו צבע דהוי, כתמים, קווים וטקסטורות שונות בקשתית, האירידיולוגים יכולים להסיק מסקנות רבות על מצבו של המטופל.

חשוב לזכור כי האירידיולוגיה אינה מהווה תחליף לרפואה מערבית מתקדמת, אלא מהווה שיטה אלטרנטיבית המתווספת לרפואה המודרנית, ומשמשת בעיקר לאבחון ולא לטיפול. עם זאת, אנשים רבים מעידים כי לטיפולי האירידיולוגיה יש ערך רב ותרומה רבה לבריאותם.

אנשים רבים העידו כי על ידי טיפולי אירידיולוגיה, הם יכלו למצוא חוסרי איזון בגופם בשלבים מוקדמים, ובכך לנקוט צעדי מנע לפני שהמצב החמיר. אירידיולוגים יוכלו לייעץ לכם על מגוון שינויים באורח חייכם בהתאם לדיאגנוזה של הטיפול, כמו שינויים דיאטטיים הפחתת לחץ ופניה לרופאים מומחים על סמך האבחון שלהם, מה שיכול במקרים מסוימים אף להציל חיים.

 

למי מומלץ להיעזר באירידיולוגיה?

אירידיולוגיה יכולה לשמש בהצלחה כל אדם באשר הוא. אם אתם סובלים מכאבים או בעיות גופניות ולא מצליחים להבין מדוע, ייתכן שעל ידי אבחון אירידיולוגי מקיף תוכלו לקבל תובנות חדשות לגבי המצב שלכם, להבין יותר טוב ממה אתם סובלים ולטפל בנושא בהתאם.

יש לציין כי חשוב מאוד לשים לב שאתם נעזרים באירידיולוג מומחה, אשר יוכל לבצע עבורכם את הבדיקה המקיפה והיסודית ביותר ולתת לכם את המידע האיכותי  ביותר. אירידיולוגיה היא שיטה לא פולשנית ולא מערבת כאבים כלל, כך שאם אתם רגישים וחשים לחץ בעת בדיקות רפואיות, אירידיולוגיה יכולה להיות פתרון מצוין עבורכם.

אירידיולוגיה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו