האם קריאת מחשבות זה חלק ממופע של אמן חושים?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

תחום אמנות החושים הוא תחום ענק, ומשלב בתוכו כמה ממדים פסיכולוגים ומנטליים. קריאת מחשבות היא רק חלק ממופע סוחף ומרתק, שישאיר את הקהל המום לנגד מה שהוא רואה, מרגיש ושומע. אומנות החושים היא תעתוע במה שהמוח שלנו מבין ואינו מסוגל לקלוט.

 

קריאת מחשבות

אמני חושים מנוסים מסוגלים לבצע שליטה במוח שלכם וקריאת מחשבותיו, גם עם אנשים שלא פגשו לעולם. הטריקים של אמני החושים המקצועיים מסוגלים לתעתע בכם ולהישאר איתכם למשך כמה ימים. קריאת מחשבות במובן הפשוט של המילה לא באמת אפשרית, ולכן מה שנעשה בפועל זזה בעצם ניווט המחשבות שלכם באופן בלתי מודע מצידכם אל המקום שאליו ירצה האמן להביא אתכם. בקריאת מחשבון משמשים בטכניקות שונות שעוזרות לפענח ולהבין את האדם המופעל וכך לפצח את מחשבותיו.

 

איך נעשית קריאת מחשבות?

קריאת המחשבות היא מורכבת וקיימת אצל אנשים עם רגישות גבוהה מאוד ויכולות פסיכולוגיות ומנטליות מפותחות שהגיעו עם הרבה אימונים, עבודה וכן גם תכונות אופי מתאימות. קריאת המחשבות היא יכולות אינטואיטיביות גבוהות מאוד וקריאה מדויקת של שפת גופכם והבעות הפנים שלכם עד כדי כך שהם מסוגלים לדעת על מה אתם חושבים. מפחיד אך מעניין לא? לא כל אמן חושים מיומן מספיק בתחום הזה ולכן אם דווקא בזה אתם מעוניינים, תצטרכו לבחור אמן מנוסה בעל ניסיון שיבצע את הטריקים ברמה גבוהה שתשאיר את כולם נדהמים. תוכלו מלהגיע לכך בלחיצה על הקישור http://admagic.co.il

 

ממה מורכב מופע של אמן חושים?

הופעות של אמן חושים החלו להיות מבוקשות בשנים האחרונות, יותר ויותר מפורסמים מזמינים לביתם אמני חושים לביתם ומתעדים את הטריקים המטורפים ובלתי נתפסים שהאמן מבצע. אמן החושים מופיע הופעה שהיא בגדר בלתי נשכחת, במהלך ההופעה אתם תחוו מגוון רחב של רגשות- מתח, הומור, הפתעה והמון בלבול. מאמן החושים נדרשת מיומנות בכמה תחומים מאחר והוא צריך להפגין מעבר לעבודתו גם הרבה בטחון עצמי ויכולת עבודה עם קהל ולא רק הופעה מולו.

 

האם זה מתאים לכל אחד?

כן. אמר חושים יכול להתאים למגוון רחב של גילאים ולהתאים עצמו לקהלים שונים בהופעה לא נעשים תרגילים מסוכנים או מפחידים ולכן, את המופע ניתן להתאים לכל סוג של קהל מקטן ועד גדול. בעת הזמנת המופע ניתן להתייעץ עם האמן ולעדכן אותו בפרטי המופע כך שהוא יוכל להרכיב במיוחד בשבילכם אירוע מקורי, סוחף ומותאם לקהל שיצפה בו. בעת המופע הקהל שותף פעיל ורק מי שיהיה מעוניין להצטרף יוכל לקחת חלק.

 קריאת המחשבות היא חלק בלתי נפרד מהופעה של כל אומן חושים מנוסה ונעשית דרך מיומנויות רבות של קריאת האדם וראייתו פנימה. היא טריק הרבה פחות מפחיד ממה שהוא נשמע ובעיקר מסקרן ומותח שמשאיר אותנו מבולבלים.

אמן חושים

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו