ציק ליסט לפתיחת מרפאה קוסמטית מאושרת בבית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

קוסמטיקת עור וטיפולים אסתטיים הופכים לענף חיוני ופופולרי בעולם של ימינו. יש ביקוש הולך וגובר למטפלות מקצועיות בתחום וקליניקות מאושרות שיכולות לספק את השירותים הללו. כמובן שלפתוח קליניקה קוסמטית דורש הרבה חשיבה ואירגון כדי שהלקוח יוכל ליהנות מטיב השירות ולכם לא יחסר דבר בעת מתן הטיפול והשירות. לפניכם צ'ק ליסט של כל מה שצריך לפתיחת מרפאה קוסמית מאושרת.

 

1. חדר מוכן ונוח

ציוד לקוסמטיקאית הוא חשוב אבל קודם צריך לזכור שקליניקה בבית דורשת סידורים מסוימים שעדיף לעשות תחילה. אז בגדול חייבים שהחדר יהיה מיועד לקליניקה, שיהיה נעים ושתהיה גישה מסודרת ללקוחות. בנוסף בחשבונות יש להפריש את חשבונות החשמל והמים כדי שתדעו בדיוק את תזרים ההוצאות וההכנסות שלכן.

 

2. ציוד מרכזי לטיפולים

ציוד לקוסמטיקאית הוא הדבר הכי חשוב, עם כל הידע והניסיון צריך גם כלים. ראשית עלייך לעשות רשימה ברורה של השירותים שאת מעוניינת לתת ללקוחות שלך ולהצטייד בהתאם. לדוגמא הורדת שיער בלייזר מצריכה מכונה להורדת שיער ומומלץ להשקיע במכשור טוב שיחזיק מעמד ויוציא לך שם של קליניקה טובה ואיכותית.

 

3. ציוד כללי לקליניקה

נתחיל כמובן בכיסא ראוי עליו אתן תוכלו לעשות את הטיפולים בנוחות שלכן ושל המטופלת. תאורה נכונה ופנסים היא קריטית כמובן בשילוב של מראות. דבר נוסף חשוב זה כל מה ששומר על הקליניקה היגיינת ומאושרת. כפפות, חומרי חיטוי מטליות לספיגה וניירות לחים. אתן צריכות לעשות רשימה מהדברים הגדולים ועד לפרטים הקטנים שלא תחסר לכן אפילו פינצטה.

 

4. אישורים וטפסים

בדקי איזה רישיונות ותעודות את צריכה. ודאי שאת מכירה את החוקים בתחומיך, את האחראיות שלך כלפי הלקוחות ובנוסף איזה אישורי בריאות את צריכה מהלקוחות לפני שאת מתחילה טיפול. עדיף להיות מוגנים מכל מיני סוגי תביעות ולכן תמיד טוב להתייעץ עם מקצוען.

 

5. מערכת לקוחות

כשלוקחים את הקליניקה לשלב מקצועי יותר צריך מערכת לשמירת נתונים ומעקב של הלקוחות. אם זה הערות חשובות, טיפולים קודמים ועתידים. אפילו מערכת שתעזור בסידור ואירגון התורים כמו כן תעזור עם תזכורות ללקוחות וגביית כספים ותשלומים. תמיד טוב להיות מסודרים לשדר רצינות ובזכות כך להיות מסוגלת לקבל יותר לקוחות.

 

6. פרסום ושילוט

כדי להגדיל את מאגר הלקוחות שלך את חייבת להשקיע בפרסום אם זה בפייסבוק, חלוקת פלאיירים או אפילו הצעת מבצעים באתרי קופונים. זה משהו שלא חושבים עליו ובאמת הרבה פעמים שם טוב עדיף משמן טוב אבל זה הוצאות וזה מה שדואג לעזור לכם לתחזק את העסק שלכם

 

7. נגיד את האובייס

פרטיות! אתן חייבות לוודא שהקליניקה שלכן נעימה לשוהות בה, בכל זאת הרבה פעמים מדובר על טיפולים אינטימיים וממש לא צריך שאחד הילדים יכנס בטעות לחדר. ודאו שהחדר סגור ומומלץ אפילו להוסיף מוזיקת רקע לטשטש רעשיים מהבית.

מרפאה קוסמטית

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו