עכשיו גם מהבית – קורס עזרה ראשונה אונליין

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

קורסים ותכנים אונליין מעולם לא היו כל כך פופולאריים כמו היום ולכן אין סיבה שלא יהיה גם קורס הגשת עזרה ראשונה באונליין כך שכל מי שחפץ ומעוניין להרחיב את ארגז הכלים שלו

עבור סיטואציות שיוכל למצוא את עצמו מגיש עזרה ומסייע בהצלת חיי אדם.

איך הקורס מתקיים באונליין ומה התכנים הנלמדים?

 

איך לומדים בקורס המתוקשב?

צורת הלמידה עבור קורס עזרה ראשונה און ליין הינה בעזרת לומדה אינטרנטית שמחולקת על פי נושאים ותכני הקורס בהם תוכלו לצפות וללמוד בזמן ובקצב המתאים לכם. הלומדה כוללת סרטוני הדרכה, תרשימי זרימה ותמונות – אלו ממחישים באופן ויזואלי את התכנים הנלמדים ודומים לתכנים שהתלמידים בקורסים הפרונטליים יצפו בהם בכיתה. בסיום כל פרק יינתנו שאלות שייתנו מדד לרמת השליטה שלכם בפרק הנ"ל. תוך כדי הליך הלמידה תוכלו לשאול שאלות דרך פורום פתוח בו יינתן מענה מקצועי.

 

איך אפשר להעניק תעודה לחניך שרק למד דרך המחשב?

נכון, לא כל מי שעבר על כמה סרטוני הדרכה יוכל לקבל תעודת מע"ר ולכן בסיום הלמידה המקוונת על החניכים להגיע באופן פרונטלי להדרכה מעשית בליווי הדרכה מקצועית שתכלול את כל מה שהחניכים בקורסים פרונטליים עושים כמו סימולציות עם בובות החייאה, מכשירי דפיברילטור וציוד חבישה. בנוסף החניכים יעברו כמו חניכי קורס עזרה ראשונה פרונטלי מבחן עיוני ומעשי לפני מתן התעודה.

 

מה לומדים בקורס המקוון?

תוכלו למצוא קורסים מכוונים במסלול של הקורסים בהיקף 22 שעות עבור סקיפרים, 28 שעות עבור מדריכי ומאמני הספורט השונים וקורס של 44 שעות המכוון לקהל רחב של עובדי הוראה, מצילים, מטפלים, מדריכי טיולים ועוד…

  • הקורס הראשון באורך של 22 שעות עבור סקיפרים מתרכז במיומנות קליניות למצבים רפואיים שונים שעלולים לפקוד את יושבי הסירה בלב הים.
  • קורס עבור מדריכי ספורט יכלול תכנים דומים מאוד לקורסים האחרים אך הוא יינתן דגש רב על פציעות ספורט, מקרי חירום כתוצאה ממאמץ ממושך ועוד.
  • קורס של 44 שעות הינו קורס מורחב ובו יינתן זמן רב לתרגול של החניכים. תכניו דומים לשאר הקורסים והוא חובה לבעלי מקצוע רבים מתוקף תפקידם.
  • תכני כל הקורסים כוללים היכרות עם סמכויות ואיסוריו של המע"ר, אנטומיה ותהליכים חיוניים בסייסים, מהו מצב חירום ואיך פועלים, החייאה + תרגול החייאה למבוגרים, ילדים ותינוקות, זיהוי ומתן מענה ראשוני למחלות ואירועי חירום נפוצים – נשימתי, עיצבי או לבבי. כמו כן מתן מענה ראשוני לנפגעי טראומה, הרעלה, פגיעה מבעל חיים ארסי, פגיעות ראש, עמוד שגרה ושלד.

 

לסיכום

קורס עזרה ראשונה באינטרנט מציע את אותם התכנים שמוצעים בקורסים הפרונטליים בעוד שאת החומר העיוני ניתן ללמוד בבית, בקצב ובצורה שמתאימה לכם ואת החלק המעשי יש לעשות בצורה פרונטלית בדיוק כפי שהיו עושים אותו בקורס רגיל, בוגרי הקורס יקבלו את אותה התעודה כמו של בוגרי הקורס הפרונטלי.

החייאה

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו