עיסוי שוודי וסגולותיו הרפואיות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

המתחים של חיי היומיום משפיעים עליכם כבר במובן פיזי? כואבות לכם הכתפיים? הצוואר תפוס ואתם לא יודעים מה תוכלו לעשות בנידון כדי לשחרר את כל המתח הזה? אם כך, כדאי שתשלבו מספר פעמים בחודש עיסוי שוודי מקצועי, כי אין ספק שסגולותיו הרפואיות רבות.

 

מה עיסוי באמת עושה לגוף?

בין אם אתם חושבים על עיסוי שוודי ובין אם חשבתם על כל עיסוי אחר, אתם בוודאי תוהים מה העיסוי באמת עושה לגוף ואיך הוא יכול לסייע לכם. אם כך, כדאי שתדעו שכאשר מדברים על עיסוי בבית מדברים, לפני הכול, על היכולת לנוח, להירגע ולהשקיע שעה שלמה במנוחה. בנוסף, השילוב בין המגע, האווירה הנעימה והמוזיקה גורם לכך שנירגע עוד לפני שהעיסוי בכלל מתחיל. אם תחשבו על זה אתם תראו שבחיי היומיום שלכם אתם לא ממש משקיעים מספיק זמן ברוגע ולכן, אם תוכלו לעשות את זה בעזרת עיסוי מקצועי, למה לחשוב פעמיים? בנוסף, העיסוי השוודי עצמו מרפה את הגוף וכולל מגע בכל השרירים התפוסים. לכן זה לא מפתיע שכאשר קמים מעיסוי כזה כל הגוף מרגיש רפוי ונעים.

 

איזה מעסה כדאי להזמין הביתה?

אם יצא לכם לדבר עם אנשים שכבר הזמינו בעבר עיסויים שונים הביתה ולא יצאו לגמרי מרוצים, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם בדילמה. איך בוחרים את המעסה הכי טוב שיש? והאם יש משהו שיבטיח לכם שהעיסוי השוודי יהיה מקצועי יותר לעומת עיסויים אחרים? האמת היא שיש היום בארץ לא מעט אנשים שלמדו עיסוי בצורה מקצועית ומציעים שירות, בין היתר, בבית הלקוח. לכן טבעי שהבחירה ביניהם לא תהיה קלה וזו הסיבה שבגללה כדאי לברר:

 

  • האם המעסה שאליו אתם מתקשרים וותיק ומנוסה?
  • האם מדובר על אדם שכולם ממליצים עליו?
  • האם הוא יוכל לעשות לכם רק עיסוי שוודי או גם עיסויים מסוגים אחרים?

 

רצוי לבדוק את הנושאים האלה לעומק, כי אם אתם כבר מזמינים מעסה מקצועי הביתה, למה שלא תבחרו את הטוב ביותר?

 

כמה עולה עיסוי בבית הלקוח?

חוששים שהזמנת מעסה הביתה זה אומר תשלום מאוד גבוה על העיסוי? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים. בפועל כמעט תמיד העיסוי שיעשו לכם בבית יהיה פחות יקר לעומת עיסויים שונים שתוכלו לעשות בספא כזה או אחר. בנוסף למחיר, יש כאן גם נוחות מאוד גדולה, כי אתם לא צריכים בכלל לצאת מהבית כדי להתפנק, להירגע ולנוח. מה שכן, אם חשבתם לרגע לחסוך כמה שיותר ולהזמין את המעסה שגובה את המחיר הכי נמוך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה מומלץ. לעיתים יש קשר בין מחיר נמוך מידי ובין חוסר מקצועי וחוסר ניסיון. לכן רצוי לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים כי בתחום העיסוי אין מקום לקחת סיכונים מיותרים.

טיפול עם מומחה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו