למה חשוב עורך דין נזקי גוף מומחה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בין אם חליתם כתוצאה מזיהום אוויר, ובין אם נפצעתם במקום שבו הינכם מועסקים או כתוצאה מתאונת דרכים, יתכן שתסבלו מנזקים גופניים ונפשיים.

הדבר החשוב מכל הוא כמובן לקבל טיפולים רפואיים על ידי רופאים מומחים כמו גם פסיכולוג או פסיכיאטר בהתאם לצורך.

כדי למצות את הזכויות שלכם עד תום, עליכם לשכור מבעוד מועד את שירותיו המקצועיים של עורך דין, אשר תחום התמחותו מתמקד בנזקי גוף ונפש.

 

למה חשוב עורך דין נזקי גוף מומחה כשמדובר אודות נזקים כתוצאה מתאונת דרכים?

בשונה מתביעות נזיקין אחרות, כאשר מדובר על נזק כתוצאה מתאונת דרכים, אמון בית המשפט למנות מטעמו מומחה שיכתוב את חוות הדעת. זאת בשונה מתביעות הנזיקין האחרות, שבהן מי שהוסב לו נזק חייב לספק חוות דעת מומחה מטעמו. חרף העובדה כי בית המשפט אחראי על מינוי המומחה לחוות הדעת, ודאי לא תהיו מעוניינים להשאיר את המזל שלכם בידי הגורל. הקדימו לעשות ושכרו את השירותים של עורך דין שמומחה בתחום של נזקי גוף כדוגמת עו"ד שי סולטן. עורך דין מיומן כזה יוכל להשיג עבורכם בעזרת קשריו הרבים, חוות דעת של מומחה, שתסייע לכם.

 

למה חשוב עורך דין נזקי גוף מומחה כאשר מתמודדים עם חברות הביטוח במקרים של נזקי גוף?

רוב בני האדם, שעומדים עם שתי רגליים על הקרקע וחושבים בהגיון, מקפידים לרכוש ביטוח למקרה שייקלעו למצב קשה בעתיד. אחרי שנים של תשלום פרמיות, אם הם נפגעים בצורה כזו או אחרת,  הם ממהרים לדרוש שיפוי מחברת הביטוח, בהתאם לחוזה שנערך ביניהם מזמן. אולי יצא לכם במהלך החיים לעבור את דרך התלאות בניסיון לקבלת הפיצויים מחברות ביטוח. פעמים רבות, הנטייה היא לדחות את התביעה שלכם מסיבות רבות, אשר ספק אם הייתם מודעים לקיומן, ויש להניח שהן הופיעו בהסכם ביניכם רק באותיות הקטנות, שאף אחד לא ממש טורח לקרוא. לכן, כאשר נגרם נזק גופני, יש לכם סיכוי נמוך לצאת מנצחים באם תפעלו לבד. פה נדרשות התפלמסות, מציאת פרצות בחוק, הבאת ראיות אפקטיביות – וכל זה יושג היטב רק על ידי עורך דין מומחה בתחום.

 

במקרה של רשלנות רפואית יש חשיבות עצומה לייצוג עורך דין מומחה בנזקי גוף

תביעה בגין נזקי גוף כתוצאה מרשלנות רפואית, מטילה עליכם, כנפגעים, את חובת ההוכחה. במצב כזה, אתם מחויבים להוכיח שני דברים – האחד, שבאמת הוסב לכם נזק גופני, והשני, שהטיפול שקיבלתם היה רשלני. מדובר בתהליך מורכב ורציני, שבוודאי אינכם מיומנים לטפל בו בעצמכם. לצורך העניין יש לשכור שירותי עורך דין מקצועי, בעל ניסיון רב, שתחום ההתמחות שלו מתמקד ספציפית בנזקי גוף ושטיפל כבר בנפגעים רבים. בעזרת עורך דין כזה, תוכלו למקסם את הצלחתכם בתביעה, ולקבל את המגיע לכם.

 

ספר חוקים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו