סיפורי היכרויות שידהימו אותך

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עולם ההיכרויות מלא בסיפורים מרתקים, מצחיקים, מרגשים ואפילו מדהימים. הנה כמה סיפורים שידהימו אותך.

 

סיפור היכרות בין חילוני לאישה חרדית

משה (שם בדוי) היה חרדי שגדל וחי בבני ברק עם משפחתו. בגיל 18 הוא החליט לחזור בשאלה, עזב את בית הוריו ועבר לגור בתל אביב. ברבות הימים, הוא רצה להכיר בת זוג ראויה ונרשם לאתר הכרויות. כל אישה חילונית שהכיר באתר לא עמדה בסטנדרטים ובערכים עליהם גדל.

כי למרות שחזר בשאלה, עדיין הקפיד לקיים מצוות, כמו שמירת שבת. לבסוף, הוא החל להיפגש עם נשים דתיות שחיפשו גם הן זוגיות והיו עם רקע דומה לזה של משה. לאחר כשלוש פעמים בהם נפגש עם נשים דתיות, הכיר את רינה (שם בדוי) וכיום הם נשואים. רוצים עוד סיפורים דומים הקליקו על רומן עם חרדית כל המידע >>.

סיפור היכרות בין חילוני לאישה חרדית

אהבה ממבט ראשון

זה היה יום שישי בערב, כאשר דנה (שם בדוי) יצאה עם 3 חברות לבילוי בעיר. כשהלכו מהחנייה לבר בו הזמינו מקום, לפתע נתקלו בשני גברים היורדים מהבר. הם טענו שמאוד משעמם שם והחלו לשוחח עם דנה וחברותיה על מקומות בילוי שונים.

אחד הגברים לא הפסיק להסתכל על דנה שקצת הייתה במבוכה. מפה לשם, הם החליטו לנסוע יחדיו למועדון ריקודים בעל מוניטין ושם זה קרה. דנה החלה לדבר עם הגבר שלא הוריד את מבטו ממנה ולפתע התאהבה. ברבות הימים הם התחנו וכיום כבר יש להם ילדים גדולים.

 

אהבה דרך האינטרנט

אישה וגבר ישראלים הכירו דרך אתר היכרויות אקסקלוסיבי. הם התחילו לשוחח, דרך האינטרנט והבינו שיש להם נושאים משותפים ובעצם שניהם מחפשים יחסים דיסקרטיים. לא עבר זמן רב והם נפגשו וכיום הם מנהלים יחסים דיסקרטיים כי לשניהם יש משפחות והם דואגים שהן לא יפגעו. האתר בו הכירו בקישור הבא https://www.shovavim.co.il.

אהבה דרך האינטרנט

אהבה אחרי שנים

שלמה ועירית (שמות בדויים) היו שני חברים ילדות שחיו בשכנות בעיר כפר סבא. לאחר השירות הצבאי שלמה עבר לגור בארה"ב, הקים עסק, התחתן, הקים משפחה והתגרש. גם עירית התחתנה עם קיבוצניק, הקימה משפחה ולבסוף התגרשה. אך רצה הגורל והם נפגשו שוב לאחר שנים רבות. הם גילו שבעצם כל השנים הללו היו מאוהבים זה בזה. לא עבר זמן רב והם התחילו לצאת, התחתנו וכיום חיים באושר ועושר.

 

אהבה שנייה

יואל ודליה (שמות בדויים) הם אלמן ואלמנה שפנו לאתר הכרויות ומצאו אחד את השנייה. אומנם הם הכירו בגיל מבוגר, אבל זה לא שינה את הרגשות שלהם אחת לשני. לאחר כחצי שנה הם אף נישאו וכיום הם נהנים להזדקן ביחד ולא להיות לבד.

 

סיכום

עולם ההיכרויות מלא בסיפורים מרתקים ומדהימים. כל סיפור הוא ייחודי ומראה לנו שהאהבה יכולה להימצא בכל מקום ובכל זמן.

סיפורי היכרויות שידהימו אותך

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו