סיגריה אלקטרונית – האם זה באמת בריא יותר?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בשנים האחרונות מתקיים שיח ער בכל הנוגע לשימוש בסיגריה האלקטרונית שתפסה את מקומה של הסיגריה ה"רגילה". רבים תוהים אם הסיגריה האלקטרונית נחשבת לבריאה יותר מקודמתה או שמא, מדובר בניסיון שיווקי מוצלח. החלטנו לבדוק את העניין מקרוב, כדי להגיע למסקנה וחזרנו עם כל הפרטים שהביאו להכרעה חד משמעית בסוגיה. 

 

סיגריה אלקטרונית – ההגדרה

לא ניתן להעלות מדריך לרשת שעוסק בסיגריה אלקטרונית, מבלי להציג הסבר קצר אודותיה. שכן, יש מי ששמעו עליה, אך טרם התנסו בה. נסביר בקצרה שהסיגריה הזו אינה מופעל באמצעות הדלקת אש, אלא תוך שימוש בסוללה חשמלית. ניתן להדליק אותה בקלות בלחיצת כפתור שמובילה לפעולת אידוי.

לחיצה זו גורמת להידלקות של סליל חשמלי שמחמם נוזל ייעודי שקיים בתוך הסיגריה. נוזל זה הופך לאדים ברגע שהטמפרטורה בתוך הסיגריה האלקטרונית מגיעה לרמות גבוהות. כך שבעצם, המשתמש יכול לבצע את פעולת היניקה בסיגריה ולהפעיל את המנגנון שמחקה את פעולת העישון. נדגיש שהמשתמש יכול לבחור את טעם הנוזל, כך שהסיגריה תתאים לטעמו האישי. יש מגוון עצום של טעמים, לדוגמא:

  • מנטה
  • פטל
  • תותים ועוד

סיגריה אלקטרונית – ההגדרה

מה בנוגע לבריאות?

מומחים בתחום הבריאות טוענים ששימוש סביר בסיגריה אלקטרונית נחשב למזיק פחות מסיגריה רגילה. שכן, סיגריות אלקטרוניות לא מכילות טבק וגם לא מייצרות בגוף שלנו זפת (תרחיש מסוכן שעשוי לפגוע בריאות באופן קיצוני). אי אפשר להתעלם מהעובדה שסיגריות אלה לא גורמות לכניסה של עשן לריאות שלנו, שידוע כחומר מזיק ביותר, במיוחד כשהוא נצרך בכמויות גדולות.

 

החשיבות בבחירת סיגריה אלקטרונית איכותית

חיפוש קצר אחר סיגריות אלקטרוניות ברחבי הרשת ובחנויות הפיזיות, יגלה בפניכם היצע רחב של אפשרויות. חשוב שתדעו שהבחירה בסיגריה שתשמש אתכם מעתה ואילך חייבת להתבצע תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. שכן, עליכם לבחור בסיגריה שמורכבת מחומרים איכותיים. שימו לב, בחירה שגויה עשויה לפגוע בבריאות שלכם באופן ניכר ומומלץ להימנע ממנה ככל הניתן.

החשיבות בבחירת סיגריה אלקטרונית איכותית 

כך את הסיגריה האלקטרונית הטובה עבורכם

אל תטעו לחשוב שתצטרכו לשבור את הראש כדי להגיע לסיגריה אלקטרונית שתתאים לכם ב – 100%. שכן, יש כיום פלטפורמות שונות ברשת שמרכזות חוות דעת מהימנות אודות מוצר זה. מדובר בראש ובראשונה בלשונית הביקורות של גוגל שמאפשרת לגולשים להציג את חוות דעתם על המוצר שרכשו.

בנוסף לכך, ניתן לגלוש בפורומים שמרכזים מידע עדכני אודות מוצרי עישון. שם תמצאו משתמשים שניסו כל מיני סיגריות אלקטרוניות עד כה, כך שהם יוכלו לספק את כל המידע הדרוש.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שגילה לכם שהסיגריה האלקטרונית נחשבת לבריאה במידה ורוכשים אותה באתר מהימן ועושים בה שימוש נכון. בשלב זה נותר לכם רק להשאיר את הסיגריה המסורתית מאחור ולפנות מקום לטכנולוגיה החדשה שתאפשר לעשן בהנאה.

סיגריה אלקטרונית - האם זה באמת בריא יותר

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו