סדר בבלאגן – כך תתאימי את האקססוריז ללבוש

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בחירת האביזרים הנכונים שיתאימו לאאוטפיט שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. זה יכול להיראות כמו בלגן מוחלט, אבל לא בהכרח. בעזרת כמה טיפים פשוטים, תוכלו ליצור אאוטפיט מושלם עם אקססוריז שמשלימים אותו. אקססוריז הם מרכיב מרכזי בכל אאוטפיט. הם יכולים להוסיף אישיות, סגנון וסטייל לכל מראה.

עם זאת, להבין כיצד להתאים את האקססוריז לתלבושת שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אנו עלולים להתבלבל וליצור מראה מבולגן ולא מדויק. הנה כמה טיפים איך ליצור סדר בבלאגן ולהתאים אקססוריז לאאוטפיט שלך במקצועיות.

 

לאיזה אירוע אנחנו מתכננים ללכת?

הצעד הראשון בהתאמת אקססוריז לתלבושת שלך הוא לשקול את האירוע. לא הייתם לובשים את אותם אביזרים לאירוע רשמי כמו אירוע חברה, לבראנץ' מזדמן עם חברים. לאירועים רשמיים, שמרו על פשטות ואלגנטיות, עם יצירות קלאסיות כמו קלאץ' שחור או צמיד זהב לאישה. לאירועים קלילים יותר, שחקו עם האקססוריז שלכם ותנסו עגילים דומיננטיים יותר, צעיפים צבעוניים או תיקים בצבעים נועזים.

צמיד זהב לאישה

בחירת הצבעים

אחת הדרכים הקלות ביותר להתאים אקססוריז לאאוטפיט שלך היא להקפיד על בחירת צבעים נכונה. בחרו אביזרים בצבעים משלימים או מנוגדים לתלבושת שלכם. לדוגמה, אם את בוחרת ללבוש שמלה בצבע כחול למשל, תוכלי להוסיף צבעים נוספים עם זוג עגילים כסופים או קלאץ' צהוב. לחילופין, תוכלי לבחור אביזרים בצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן או בז' שתמיד משתלבים עם כל צבע אחר.

 

אל תפחדו להיות נועזים

דרך נוספת ליצור סדר בבלאגן היא להעז. נסו לערבב ולהתאים טקסטורות. זוהי דרך מצוינת להוסיף עומק ועניין לתלבושת שלכם. לדוגמה, אם את לובשת שמלת כותנה פשוטה בצבע לבן, הוסיפי צעיף סריג עבה או חגורת עור כדי להוסיף מרקם נוסף שיוסיף עניין לאאוטפיט. אם את לובשת חולצת סאטן שחורה, שלבי אותה עם קלאץ' חרוזים או שרשרת מתכתית כדי להוסיף ברק.

צמיד זהב לאישה

מה קורה באזור הצוואר?

בבחירת אקססוריז, חשוב לקחת בחשבון את קו הצוואר של התלבושת שלכם. אם את לובשת קו צווארון גבוה כמו חולצת גולף לדוגמא, דלגי על השרשרת ובחרי במקום עגילים גדולים או צמיד מיוחד. אם את לובשת קו צווארון נמוך, הוסיפי שרשרת המשלימה את קו הצוואר של התלבושת שלך.

 

הימנעו ממראה מבולגן ועמוס

לבסוף, זכרו שלעתים קרובות פחות זה יותר כשמדובר בהוספת אקססוריז. אל תגזימו עם יותר מדי אביזרים שיכולים להעיב על האאוטפיט שלכם וליצור מראה עמוס ולא אסתטי.  במקום זאת, בחרו להתמקד באזור אחד או שניים ולא יותר. לדוגמה, אם את עונדת שרשרת גדולה, דלגי על העגילים ובחרי בצמיד פשוט במקום.

לסיכום, התאמת אקססוריז לאאוטפיט שלכם לא חייבת להיות משימה מבולגנת ומבלבלת. בעזרת הטיפים שנתנו במאמר, תוכלו ליצור בכל פעם מראה נכון ואופנתי.

צמיד זהב לאישה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו