מתנת לידה בהרכבה אישית-לא מה שחשבתם!

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אתם מכירים מישהי שצריכה ללדת? חברה? קרובת משפחה? מכרה לעבודה? בכמה צעדים פשוטים תוכלו להרכיב ליולדת מתנת לידה בהרכבה אישית, מתנה מפנקת ויפה שהיולדת תעריך מאד ותודה לכם. כמו כל דבר שניתן להזמין באינטרנט, גם מתנות ליולדת אפשר להזמין ישירות לכתובת שלה דרך אתרים ייעודיים שמבצעים משלוחים לכל הארץ. בנוסף, ניתן גם להוסיף מתנה לתינוק או לתינוקת וככה להרכיב בעצם מתנה משולבת בהתאמה אישית.

 

כיצד ניתן להרכיב מתנת לידה בהזמנה אישית

ניתן למצוא את כל המידע באתר של cool baby. מגוון המתנות הוא גדול והמוצרים הם איכותיים, ידידותיים לסביבה והיפו אלרגניים לתינוק. מומלץ לרכוש דברים שימושיים שתמיד צריך מהם כמו למשל חיתולי בד, סדינים ומגבות. ליולדת אפשר לקנות פיג'מה נעימה, תחתוני רשת מיוחדים לאחרי לידה ומוצרי טיפוח כמו קרמים לסימני מתיחה בבטן או משחה לפטמות להנקה. כולם נרגשים על הרך הנולד, אך אל לנו לשכוח את היולדת ולכן תמיד כדאי לפנק גם אותה עם מתנה יפה.

 

עלויות

תוכלו למצוא מתנות ליולדת בהרבה רשתות, גם בחנויות וגם דרך האינטרנט. מגוון המוצרים הוא גדול מאד ולכן טווח המחירים רחב. מבחינת מתנות לרך הנולד המחירים יכולים לנוע החל מ- 30 או 40 שקלים למשחקים קטנים שמיועדים לתינוקת, אבזור כמו כובע או כפפות לידיים, גרביים או מוצצים. המחיר יכול נוע גם עד כמה מאות שקלים אם מוסיפים ביגוד, שמיכות, סדינים ועוד מוצרי טקסטיל שונים. עבור היולדת, גם פה מדובר על טווח רחב החל מעשרות שקלים על קרמים ועד מאות שקלים על ביגוד או אפילו אוכל מפנק לבית חולים.

 

יתרונות ההרכבה אישית

יותר קל לקלוע לתקציב הרצוי כאשר בוחרים כמה מתנות ביחד מאשר לקנות פריט אחד. כאשר אתם מרכיבים אישית את המתנה אתם יכולים לבחור בדיוק מתנות לתינוק לפי מינו ומתנות ליולדת בהתאם לדרגת הקרבה ביניכם והתקציב. המתנה מגיעה ארוזה כחבילה אחת ונשלחת ישירות לכתובת שתספקו, כך שאין צורך לצאת מהבית ולחפש את עצמכם בקניונים. במידה ואתם מתאגדים כמה אנשים ביחד אז יהיה לכם סכום כסף יפה בשביל להרכיב חבילה גדולה שמכילה הרבה פריטים שבחרתם באופן אישי גם לרך הנולד וגם ליולדת.

 

לסיכום

קודם נאחל מזל טוב ובריאות גם ליולדת וגם לתינוק ולגבי המתנה, כפי שאתם רואים, הרבה יותר פשוט היום להרכיב מתנה בהתאמה אישית. המבחר גדול, ניתן להזמין גם ברשת וגם בחנויות, טווח המחירים רחב כך שבטוח תמצאו משהו לפי התקציב שלכם והמוצרים איכותיים. אפשר להתאחד כמה אנשים כדי לקנות מתנה גדולה אך בהחלט תמצאו משהו לטעמכם אם אתם קונים לבד. מתנות לתינוק אפשר להתאים לפי מין התינוק ואפילו יש מוצרים לתאומים. מבחינת היולדת, היא תשמח לקבל כל מתנה אישית אחרי הלידה.

  מתנות אמא

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו