משחקים והפעלות לילדים שתמצאו בבלוג על תינוקות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל הורה יעשה מאמצים אדירים בשביל להבטיח שהילד שלו יתפתח כמו שצריך.

יש הרבה דברים אשר משפיעים על התפתחות הילד כמו גנטיקה, גירויים בגן או אחר הצהריים, יחס של ההורים, כמות החברים שיש לילד ועוד ועוד דברים.

אך יותר ויותר אנשים מבינים כי מה שמשפיע על התפתחות של הילד זה המשחקים וההפעלות שהוא משחק בהם.

משחק טוב יכול לפתח את הילד בצורה עצומה ולכן כדאי לכם לשים לב איזה משחקים אתם קונים לילד שלכם.

כמובן שיש להבין כי יש משחקים המתאימים לילדים בני שלוש ויש משחקים המתאימים לילדים בני שנה ואתם חייבים להתאים את המשחק לגיל של הילד שלכם וזה משהו שלא כדאי לכם להתפשר עליו.

ככל שהמשחק יהיה יותר מותאם לגיל הילד כך הוא יפתח יותר טוב את הילד וזו עובדה שאין עליו עוררין.

 

האם לתת לילד לבחור איזה מתנה הוא רוצה לקבל?

אין ספק כי אנו צריכים לתת לילדים שלנו מתנות מעת לעת אך לא בצורה מוגזמת ולא כל פעם מחדש. מתנות הן דבר מעולה אם נותנים אותן במשורה. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לתת לילד לבחור איזה מתנה הוא רוצה או לא? אם כן אנו חייבים לציין כי הדבר תלוי בשיטת החינוך שלכם. על אף זאת, אנו חייבים לציין שאם אתם נותנים לילד לבחור איזה מתנה הוא יקבל אזי אתם מסתכנים בכך שהוא יבחר מתנה מאוד יקרה ואז לא תהיה לכם ברירה אלא להוציא הרבה מאוד כסף על המתנה ולכן זה לא תמיד חכם לתת לילד לבחור איזה מתנה הוא יקבל.

 

איזה משחקים כל ילד ישמח לקבל?

כל בלוג על תינוקות יציין לכם דברים רבים אשר אפשר לתת לילד כמתנה ואנו רוצים גם כן לציין חלק מן המתנות שאפשר לתת לילד שלכם. אז אילו מתנות אפשר לתת לילד שלכם? התשובה היא שאפשר לתת לגו, אופניים, אוניברסיטה, קוביות עץ, מכוניות מרוץ, משחק זיכרון ועוד ועוד משחקים. כאשר אתם קונים משחק לילד שלכם אתם צריכים להיות בטוחים כי הוא ייהנה ממנו ולצד זאת אתם צריכים לוודא שמהשחק יפתח את הילד. כך לגו לדוגמא מפתח את הכישורים המוטוריים של הילדים ולכן זה משחק מעולה. כך עליכם לחשוב על השאלה איך המשחק יפתח את הילד שלנו ולא להתפשר על נקודה זו לעולם.

 

האם אנו צריכים לקנות את המשחק היקר ביותר בשוק?

עולה השאלה האם אנו צריכים לקנות את המשחק היקר ביותר לילדים שלנו? אם כן אנו חייבים לציין כי אין צורך לקנות את המשחק היקר ביותר בשוק וכי פעמים רבות גם משחק זול יותר יעשה את העבודה וירגש את הילד מאוד וזה דבר משמעותי ביותר.

 

 

קוביות משחק

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו