מכשירי הסרת שיער מומלצים להסרת שיער מהפנים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אזור הפנים הוא אזור רגיש, ולכן הסרת שיער מהפנים חייבת להתבצע באמצעות מכשירים מתקדמים.מהם המכשירים המומלצים להסרת שיער? במדריך זה נציג כמה מהפיתוחים המסקרנים של השנים האחרונות בתחום הסרת שיער. 

 

מהם המכשירים המומלצים לצורך הסרת שיער מאזור הפנים?

עם השנים ובעקבות שינויים הורמונאליים ניתן לראות לא מעט שיערות סוררות אשר מופיעות באזור הפנים, בעיקר בסנטר ובפאות. חשוב לזכור כי ביחס לאזורים אחרים בגוף, אזור הפנים הוא אזור רגיש מאוד ומשום כך הסרה לא נכונה של שיער עשויה להוביל לכאבים ואף לנזקים קבועים, ולכן אין להסיר שיער באופן עצמאי, אלא רק באמצעות קוסמטיקאית מומחית אשר יודעת לבצע הסרת שיער בפנים, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם. הסרת שיער ניתן לבצע באמצעות ארבעה מכשירים מומלצים, שניים מהם לשימוש ביתי:

  • לייזר: באמצעות קרן לייזר ניתן להסיר את השיער באזור הפנים לצמיתות. מדובר בטכנולוגיה אשר פועלת על בסיס של השמדת סיב השיער באמצעות קרן אור, אולם לצערנו ישנם לא מעט מקרים בהם נוצרים כוויות באזור הפנים כתוצאה מטיפול לא נכון. יש לשים לב כי הקוסמטיקאית משתמשת בחומר אלחוש וכן מיומנת בשימוש במכשיר, וזאת בכדי להבטיח כי התוצאות יהיו יפות לעין. מדובר לרוב בסדרה של טיפולים, וכן יש לקחת בחשבון כי בשל שינויים הורמונאליים (לדוגמא לפני מחזור) השיער עלול לשוב, בהתאם לקצב הצמיחה.
  • אפליציה: מדובר במכשיר חשמלי אשר נמצא כיעיל מאוד לצורך הסרת שיער מאזור הפנים. למעשה, מדובר במלקחיים זעירות אשר מצליחות לחדור לסיב השיער, ולבטל את הצמיחה כבר מהשורש. אולם, מדובר בתהליך כואב למדי ולכן יש לקחת בחשבון כי לא מדובר בטיפול אשר מתאים לכולם. משום כך, מומלץ לבצע טיפול אחד בכדי לבחון את סבילות הכאב ורק לאחר מכן להמשיך לטיפולים מתקדמים יותר, כאשר את התוצאות ניתן לראות החל מהטיפול השני.
  • רשת גלילית: מדובר באחד המכשירים הטובים ביותר לצורך הסרת שיער בפנים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במכשיר קל לשימוש אותו ניתן לרכוש באמצעות אתרים מתמחים באינטרנט או ברשתות הפארם. עלותו של המכשיר נאמדת בעשרות שקלים בודדים בלבד, והוא פועל באמצעות תנועה סיבובית באזור בו אנו מעוניינים להסיר את השיער. ביחס למכשירים הקודמים אותם ציינו, מדובר במכשיר אשר אינו מסיר שיער באזור הפנים לצמיתות, אלא רק מחליש את סיב שורש השיער.
  • פינצטה חשמלית: מכשיר מצוין להסרת שיער באופן מהיר, כמו גם זמני. באמצעות אור חזק אשר ממוקם על ראש הפינצטה ניתן להסיר את השיער באופן קל ופשוט, באמצעות משיכה חזקה של השיער. יחד עם זאת, קוסמטיקאיות מזהירות כי שימוש תכוף בפינצטה עשוי להגביר את קצב צמיחת השיער, ולכן העדיפות היא לשימוש במכשירים טכנולוגים מתקדמים.

מכשיר לייזר

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו