מה לקחת לחדר לידה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחרי כל כך הרבה זמן של ציפייה הרגע שלך עומד להגיע. הבייבי שלך כבר בועט בכל רגע נתון כמסמן לך שהוא רוצה לצאת, פעולת ההתכופפות היא כבר בגדר לא אפשרית עבורך וכולם מחכים לרגע שבו תגידי "יצאנו לבית החולים, ניפגש שם". מוקדם או מאוחר ככל שזה יגיע – לא מדובר כאן בהפתעה, וכדאי מאוד להיערך לרגע הזה שבו כבר לא יהיה זמן להתארגן. מומלץ להכין את הדברים החשובים מראש, כך שברגע האמת כל מה שיישאר לכם זה לקחת את עצמכם ואת התיק, להיכנס לאוטו ופשוט לנסוע. אז מה לקחת לחדר לידה? בואו ונבדוק ביחד במאמר הבא.

למי יש זמן להכין תיק בכלל?

זאת השאלה הראשונה שאתן בוודאי שואלות את עצמכן. כשחושבים על מה לקחת לחדר לידה ישר מדמיינים את הרגע הלחוץ הזה – המים יורדים, הכאבים מתגברים, את בלחץ, הבעל בלחץ, ההורים מלחיצים דרך הטלפון ובקיצור – הדבר האחרון שיש לכם זמן אליו עכשיו הוא לארגן תיק.

כאן בדיוק טמון הסוד – תיק שבתוכו הדברים שאתם צריכים לקחת לחדר לידה מכינים במקסימום בשבוע 36. למה? פשוט כי עוד יש לכם זמן, ראש נקי ופנאי להתעסק בזה כמו שצריך.

מה לקחת לחדר לידה

כשמכינים את תיק הלידה ברוגע, אפשר לבדוק בדיוק מה לקחת לחדר לידה. ברגע שתגיעו למשימה הזו מוכנים – הסיכוי שתשכחו משהו שחשוב להביא קטן, וזה מצוין! ההמלצה שלנו היא לקחת כרגע דף ועט ולהכין לעצמכם רשימה עם הכותרת – מה לקחת לחדר לידה.

עשיתם את זה? נהדר! עכשיו תכתבו את כל מה שאנחנו כותבים כאן בצורה מסודרת, תאמינו לנו – החיים שלכם עומדים להיות מסודרים כמו שצריך.

רשמו לכם מה לקחת לחדר לידה

אז כל מה שקשור במסמכים – תעודות זהות, כרטיס מעקב הריון, כרטיס מגנטי של קופת החולים אליה אתם שייכים, תוכנית לידה במידה והכנתם אחת כזו (מומלץ!), פרטי חשבון הבנק כדי שיוכלו להעביר לכם תשלומים של ביטוח לאומי עבור מענק לידה וכן את דמי חופשת הלידה.

רוצה ללדת בכיף? היערכי מראש עם רשימת שירים שאת אוהבת וברמקול חיצוני, הביאי עיתונים או מגזינים שאת אוהבת לקרוא – זה אולי נשמע מופרך, אבל יש סיכוי שעומדות לחכות לך כמה שעות טובות בבית החולים…

כמובן שגם כל מה שקשור באוכל ושתיה, מטען לפלאפון, כלי רחצה שאת אוהבת שיכולים לעשות לך כיף ברגעים הלא ממש אינטימיים האלו, כפכפים, תחתונים, אסלניות, מגבונים, גומיות לשיער, כרית חמה, גרביים, פיג'מה, בגדים ליציאה מבית החולים ובגדים להחלפה.

היריון

וואו, חתיכת הוצאה!

כן, תיק הלידה כולל בתוכו דברים שלא בהכרח יש לך כרגע בבית. אנחנו ממליצים לקנות את מוצרי ההגינה בכמה שפחות הוצאות דרך חברת יוקאר פארם, שמציעה את אותם מוצרי הפארם בכ-50% הנחה מרשתות הפארם השונות. שתהיה לידה קלה!

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו