מדרון חלקלק – הכל על התמכרות למשככי כאבים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אלו שהתמכרו בעבר למשככי כאבים אומרים שמדובר במדרון חלקלק. עובדה זו שצוינה בפנינו במפגש אקראי עם כמה מהם, גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו, במטרה לכתוב מדריך מקיף בנושא שיעלה את המודעות בתחום. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולהכיר מקרוב את כל הפרטים על ההתמכרות השקטה שלא בטוח ששמעתם עליה, אבל היא כנראה אירעה בקרבתכם בשלב מסוים.

 

תכירו את המומחים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות ההתמכרות המדוברת, ראוי לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם, בחרנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם מומחים שיודעים דבר או שניים על התמכרת למשככי כאבים. אתם וודאי תוהים במי מדובר, אז נציין בפניכם כי אלו אנשים שהתמכרו לדבר בעצמם ועברו הליך של גמילה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל פניות מצד אנשים שעונים על הפרמטר המדובר. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 20 גולשים, מרביתם באופן אנונימי והם מסרו לנו את כל הפרטים הדרושים. אנו רוצים להודות להם בהזדמנות זו על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בתחום.

 

מדרון חלקלק – הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על התמכרות למשככי כאבים

העובדה הראשונה שצוינה בפנינו מספר רב של פעמים בנוגע למצב של התמכרות למשככי כאבים זו המהירות שבה זה קורה. אלו שסייעו בכתיבת המדריך ציינו שהם בכלל לא שמו לב שהם מכורים. אחד מהם, י', בחור צעיר בן 25 ממרכז הארץ, אמר שמי ששם לב להתמכרות שלו זה הרוקח בבית המרקחת שבו הוא נהג לקנות את הכדורים. בזכותו דרך אגב, י' יצא מההתמכרות. אבל זה כבר סיפור למדריך אחר.

 

מדרון חלקלק – הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על התמכרות למשככי כאבים

הדבר השני שאתם צריכים לדעת זו העובדה שניתן לצאת מההתמכרות הזו תוך תקופה קצרה. כדי שזה יקרה, יש לפנות אל מכון גמילה שמתמחה בגמילה ממשככי כאבים. אלו שסייעו בכתיבת המדריך אמרו שהם מודים עד היום לאנשי הצוות של מכון הגמילה. שכן, בזכותם, הם חזרו לתפקד כבעבר.

 

איך תגיעו אל מכון גמילה מומלץ?

אם אתם קוראים את השורות האלו ומגלים כי אתם מכורים למשככי כאבים או אם גיליתם שיש לכם מכר שמכור לדבר, כדאי שתדעו שיש דרך להגיע אל מכון גמילה מומלץ. אלו שסייעו בכתיבת המדריך הציעו ליישם את אחד הדברים הבאים כדי להגיע אל מקום שכזה:

  1. לערוך בירור בגוגל
  2. לקרוא חוות דעת בקבוצות פייסבוק
  3. לקרוא חוות דעת בפורומים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים על התמכרות למשככי כאבים. נאחל לכם שלא תדעו התמכרויות.

חפיסות כדורים

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו