למי מתאים ציפוי שיניים?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הרבה מאוד  אנשים, ואולי אתם נמנים עליהם, מרגישים מתוסכלים מאוד. הם מקפידים למלא אחר ההוראות של רופא השיניים שלהם, מצחצחים שיניים פעמיים ביום, שוטפים את הפה במי פה אחרי כל ארוחה, לא מעשנים, אבל בכל זאת לא מצליחים להגיע למראה שיניים לבנות ומבריקות.

חברים, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם. אף אחד בעולם לא השיג חיוך של מיליון דולר בעזרת צחצוח שיניים בלבד. כל מי שנהנה משיניים לבנות ומבהיקות עושה גם טיפולים אקטיביים שנועדו להלבין את השיניים שלו. אז איך עושים את זה, ולמי זה מתאים? על הכל תוכלו לקרוא ממש כאן. בואו נצא לדרך.

 

ציפוי שינויים בזירקוניה

אחת הדרכים הכי טובות ובטוחות להשיג מראה אסתטי מאוד לפה, ולהגיע לחיוך של מיליון דולר, היא ציפוי שיניים זירקוניה. מדובר על ציפוי שממלא שני תפקידים בו זמנית. מצד אחד מדובר על חומר קשיח מאוד שיכול להגן על השיניים, ומצד שני זהו חומר אסתטי מאוד שיעניק לפה שלכם מראה נהדר וחיוך מושלם.

זירקוניה

מה זה בכלל זירקוניה?

זירקוניה היא חומר שמשמש ברפואת השיניים לחומרים כמו גשרים וכתרים. מדובר על סוג של מתכת קלילה וחזקה מאוד, כאשר היתרון הגדול של המתכת הזו ביחס לחומרים אחרים שנמצאים בשימוש ברפואת השיניים הוא המראה האסתטי שלה. יתרון נוסף של הזירקוניה הוא העמידות הרבה בפני בלאי ושחיקה, מה שאומר שמדובר על חומר מעולה לשימוש ברפואת שיניים.

 

למי מתאים ציפוי שיניים בזירקוניה?

באופן כללי, ציפוי שיניים בזירקוניה מתאים לכל מי שרוצה להלבין את השיניים שלו ולהשיג מראה אסתטי ויפה. אך האנשים שלהם מדובר על ציפוי מומלץ במיוחד הם: כל מי שלא הצליח להלבין את השיניים בעזרת טיפולים ביתיים, מי  שהדנטין שלו שינה את הצבע כך שהלבנה רגילה לא תעזור, מי שסובל משיניים שבורות או סדוקות, מי שמעוניין לסגור רווחים קטנים בין השיניים, מי שהשיניים שלו נשחקו מעט ושינו את צורתן, ומי שסובל משיניים מעט עקומות.

 

מהם היתרונות של ציפוי שיניים בזירקוניה?

לציפוי שיניים בזירקוניה יש לא מעט יתרונות, הבאנו לכם כאן כמה מהם:

  1. אסתטיקה – אחת הסיבות המרכזיות לציפוי שיניים היא הרצון להלבין את השיניים.
  2. עמידות – ציפוי שיניים שומר על השיניים ומעניק להן חסינות כך שהן לא יתפוררו או יישברו. הזירקוניה היא חומר עמיד מאוד, כך שציפוי זירקוניה יחזיק מעמד זמן רב.
  3. בטיחות – הזירקוניה היא חומר שאינו רעיל, מה שאומר שאין שום בעיה להשתמש בה גם בטיפולי שיניים בתוך חלל הפה.

 

סיכום

ציפוי שיניים הוא בעצם מעטפת דקיקה שאותה רופא השיניים מתקין על השיניים שלכם. מדובר על טיפול שנועד לסייע הן לצרכים אסתטיים והן לשמירה על השיניים. אנו ממליצים בחום על ציפוי שיניים בזירקוניה, חומר עמיד מאוד, אסתטי, ובעל יתרונות לא מבוטלים.

ציפוי שיניים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו