למה נחוץ לשכור עורך דין בעסקאות מקרקעין?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מתכננים לבצע עסקת מקרקעין? רוצים לוודא שהעסקה כשרה? כדאי שתשכרו את שירותיו של עורך דין מקרקעין. הנה כל הסיבות שיסבירו לכם למה עורך דין מקרקעין נחוץ עבורכם.

 

בלי עורך דין אתם חשופים

עסקאות מקרקעין עלולות להיות פתח לניצול ורמאות. חברות ואנשים פרטיים רבים ניצלו לרעה בלא מעט מקרים משקיעים חסרי ידע, ואף רימו אותם וגנבו מהם כסף. ללא עו"ד נדל"ן, אתם חשופים לתרמיות מסוג זה. עורך הדין שייצג אתכם ידאג לכם ויגבה אתכם לאורך כל תהליך העסקה עד אשר נחתמה.

הוא יוודא שהנכס או הקרקע שאתם רוצים לרכוש הוא נכס אשר ראשית ניתן לרכישה מבחינת רישום בטאבו (לפי מפקח רישום המקרקעין), יבדוק מי הם הבעלים החוקיים והרשומים על הנכס או על הקרקע עצמה, יאסוף מידע לגבי היסטורית הקרקע או הנכס, האם נלקחה משכנתא בעבר על הנכס ואם כן על ידי מי, יבדוק לגבי פרטי המוכר ובמידת הצורך ידאג לבדוק פרטים נוספים.

 

עוה"ד יוודא שתקבלו את מלוא זכויותיכם ותמלאו אחר חובותיכם

על עסקאות מקרקעין מוטלים חוקים רבים אותם ידעו להבין ולמלא רק בעלי מקצוע בתחום המשפטים המתמחים בתחום. עורך דין נדל"ן יעזור לכם למלא אחר כלל החוקים ויוודא שלא תסתבכו למול רשויות החוק שלא בכוונה בשל חוסר ידיעה של החוק, שהרי חוסר ידיעה אינו פוטר מענישה. באותו אופן בו תתקשו להכיר ולהבין את כלל החוקים המוטלים עליכם, אתם גם עלולים לפספס את הזכויות המגיעות לכם.

לכן כדאי להיעזר בעורך דין שיגן עליכם ויוודא שאיש לא יפגע בזכויותיכם. במידת הצורך, במיוחד אם מדובר בהפרת זכויותיכם בעסקה או בסכסוך שכנים על הקרקע או על הנכס, עורך הדין שלכם גם ייצג אתכם בבית המשפט. עורך דין אשר ליווה אתכם לאורך כל התהליך ידע לייצג אתכם בבית המשפט בצורה טובה יותר, היות ובקיא בכל הנעשה בעסקה והיה שם לאורך כל הדרך.

 

יש מי שידאג לכם ויחסוך לכם

ביצוע של עסקת מקרקעין יכולה להיות ארוכה ומורכבת, ולכן כדאי שתדעו שאתם בידיים טובות ויש מי שידאג לכם. על כן, חשוב שיהיה לכם מישהו שדואג לכם מבחינה משפטית ושאתם יכולים לסמוך עליו. ככל שיהיה לכם הביטחון לביצוע העסקה, כך תצליחו לבצע אותה בצורה טובה יותר בידיעה שהעסקה מבוצעת בצורה כשרה וחוקית.

עורך הדין לא רק שייתן לכם תחושת ביטחון, אלא יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב. במהלך תהליך העסקה תצטרכו לבצע בירורים חוקיים רבים אשר עלולים לגזול מכם לא מעט משאבים. עורך הדין שלכם יוכל לבצע בירורים אלה עבורכם ובכך יפנה את זמנכם לצורך ביצוע העסקה ובירור לגבי עתידה ופוטנציאל הרווח שלה. עסקת מקרקעין בעלת פוטנציאל להיות טובה יותר אם תהיה מלווה בעורך דין מקרקעין.

עסקאות מקרקעין

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו