לימודי רפואה משלימה הרבה מעבר למקצוע

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הרבה מעבר למקצוע, לימודי רפואה משלימה מספקים לכם כלי לחיים.

אתם מוזמנים לרכוש ידע מתחומי הרפואה האלטרנטיבית השונים, תוך שאתם מחדדים את עצמכם ואת החיבור שלכם לגופכם ולתודעתכם.

יחד עם הכול, אתם תחדדו גם את החיבור שלכם לאנשים אחרים, למטופלים עתידיים ועוד.

אם שקלתם ללמוד רפואה משלימה ועד היום נמנעתם מלהחל בתהליך הלימודי, הרי שייתכן כי כבר הגיע הזמן לממש את החלום שלכם. לימודי רפואה משלימה הם לימודים מאוד מגוונים, שכוללים התמחויות במגוון גדול של תחומים שונים ברפואה האלטרנטיבית. בכדי להיות בטוחים כי אתם אכן מבצעים את הצעד הנכון, תמיד יהיה מומלץ לקבל ייעוץ לימודים לפני כל החלטה כזו או אחרת.

 

ייעוץ לימודים לפני הרשמה לקורס רפואה משלימה: עם מי כדאי להתייעץ?

בין אם אתם מעוניינים להתחיל ללמוד רפואה סינית, או שמא אתם מעוניינים ללמוד נטורופתיה, ב-2020 יהיה מומלץ לעשות זאת אך ורק דרך המכללות המומלצות והמובילות ביותר, כאלו שרכשו מאחוריהן כבר שנות מוניטין רבות.

בנקודה הזו אנחנו מעוניינים שתכירו את מכללת מעינות בירושלים, שלוחת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת קורסים שונים ומסגרות לימודים של רפואה משלימה, אתם תוכלו להעשיר את הידע שלכם במגוון התחומים השונים ברפואה האלטרנטיבית, תוך שאתם מחדדים את סט הכלים שלכם כמה שרק אפשר.

 

את הניסיון האמיתי רוכשים בשטח או במהלך הלימודים?

חשוב לציין בשלב הזה, את הניסיון האמיתי אנשים בדרך כלל רוכשים בפועל ובשטח, ככה שהלימודים הם תמיד מעין סוג של הכנה לקראת ה"דבר האמיתי". כמובן, כשאתם לומדים רפואה משלימה דרך שלוחה של אוניברסיטה מוכרת וותיקה כמו האוניברסיטה הפתוחה, אתם יכולים להיות שה-"הכנה" (הלימודים) הזאת תהיה כמה שיותר מקיפה.

כתוצאה מכך, אתם תגיעו ל"עולם האמיתי" הרבה יותר מכונים מאשר הייתם אם הייתם לומדים במכללות מקצועיות פחות. באפשרותכם להירשם למגוון גדול של קורסים, כולל קורס ברפואה אלטרנטיבית בערב. אם לוחות הזנים שלכם מאוד לחוצים ואתם מעוניינים להתחיל לחשוב בכיוון של הסבה, אך אתם פנויים רק בערב – בהחלט אפשר להתאים בעבורכם מסגרת לימודים של ערב.

 

מסלול לימודי ערב ברפואה אלטרנטיבית

באופן הזה של מסלול לימודי ערב ברפואה אלטרנטיבית, יהיה לכם הרבה יותר קל לשלב את שגרת היום שלכם יחד עם חתירה להסבת מקצוע. בעוד שביום אתם תעבדו, בערב תוכלו להתחיל ללמוד את התחום של רפואה משלימה. עם הזמן, ייתכן שאפילו תבחרו להוריד באחוזי המשרה שלכם בכדי לפנות יותר זמן להסבה שלכם, אבל זה כבר יהיה תלוי בכם, כמובן.

בכל מקרה, רגע לפני שאתם מחליטים החלטה כזו או אחרת, אנחנו ממליצים לכם לפנות אל מכללת מעינות בירושלים, שם תוכלו לקבל את ייעוץ הלימודים הכי מדויק. בהצלחה, לימודים נעימים ואפקטיביים!

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו