כמה אמורה לעלות מתיחת פנים ללא ניתוח?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

טיפולי מתיחת פנים הם בגדר מותרות עבור נשים רבות, שלא תמיד מסוגלות להשקיע את הכסף הנדרש בשביל להנות מעור פנים חלק וצעיר. למרבה המזל, יש פתרון מעולה לבעיה! כיום, ניתן לבצע טיפולים למתיחת עור הפנים ללא כל צורך בניתוח או הליך כירורגי, שלרוב מוצעים לקהל הרחב במחירים נמוכים משמעותית מטיפולים הכוללים ניתוחים.

בכתבה זו, נפרט מה הן אותן דרכים וכמה טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח צפוי לעלות.

 

איך אפשר לעשות מתיחת פנים ללא ניתוח כלל?

אם אתן משתייכות לרוב המוחלט של הנשים שלא כל כך מעוניינות לעבור ניתוחים והליכים רפואיים אבל גם להנות מעור פנים מתוח וצעיר בכל גיל, וודאי תשמחו לשמוע שבעזרת כמה טכנולוגיות חדשניות, תוכלו להנות גם אתן ממתיחת פנים איכותית וחזקה ללא צורך בשום הליך ניתוחי! לפרטים נוספים על מתיחת פנים ללא ניתוח מחירים ועוד, אתם מוזמנים להיכנס לאתר.

כִּירוּרגִיָה

מה הן השיטות המוצעות למתיחת פנים ללא ניתוח?

הדרך בא אנחנו מחדשים את עור הפנים שלנו ומקנים לו מראה צעיר ורענן נעשית דרך שימוש במגוון רחב של מכשירים ושיטות שונות. למטה, תוכלו למצוא הסברים על כמה מהשיטות המקובלות כיום:

 

Ultrapeel:

מכשיר האולטרפיל משמש אותנו לליטוש העור והחדרת חומרים המסייעים למניעת הזדקנות והתחדשות עור הפנים. המכשיר למעשה מזרים מיקרו קריסטלים המשפשפים ומנקים את העור משאריות פסולת ואבק. פעולה זו, מסייעת גם להזרמת דם לאזור הפנים ולהזנה של העור בנוטריינטים חשובים המסייעים למראה חלק וצעיר.

 

Cool Lifting:

טיפול באמצעות Cool Lifting עובד על זרימה חזקה של פחמן דו חמצני דרך מכשיר הדומה לאקדח על גבי שכבת עור הפנים. בשילוב עם ריכוז גבוה של חומצה הילאורונית, תמצית סורגוס וחלבונים, ניתן להיעזר במכשיר זה להורדת קמטים תוך זמן קצר במיוחד של כ- 10 דקות! הטיפול מתפרש על פני 6 מפגשים עד לקבלת התוצאות המלאות, אך תוצאות ראשוניות ניתן כבר לראות ולהרגיש כבר מהמפגש הראשון.

יַחַס

Hydro Facial:

טיפול זה מומלץ עבור אנשים בעלי עור רגיש במיוחד, שכן הוא מיועד לכל סוג של עור באשר הוא. בשיטה זו אנחנו למעשה מבצעים ניקוי עמוק של העור על ידי פילינג יסודי המסייע גם לניקוי עוצמתי של העור וגם ממלא קמטים ללא הזרקה.

 

HIFU:

שיטה חדשנית זו פועלת על הקרנת גלי אולטרה סאונד ממוקדים לאזורים בעור הפנים, לטובת המסת רקמות שומן והידוק הרקמה ליצירת מראה חלק וצעיר. כמו כן, קרני האולטרה סאונד מעודדות יצור ביולוגי של חומרים כמו קולגן ואלסטין המסייעים למראה בריא וצעיר יותר.

 

Forma:

טכנולוגיית הפורמה שולחת גלי רדיו עוצמתיים לשכבות עור הפנים, מועדדות יצירה טבעית של חומרים המסייעים לגמישות העור ומקנה לנו מראה צעיר ורענן הרבה יותר.

 

מה העלות הממוצעת של מתיחת פנים ללא ניתוח?

עלות הטיפולים משתנה בהתאם לסוג הטיפול ולמספר הפגישות שידרשו להשגת התוצאות הרצויות, אך גם הטיפולים הארוכים והיקרים ביותר, יהיו משמעותית זולים יותר מניתוחים פלסטיים.

מתיחת פנים ללא ניתוח

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו