מקבלים תמיכה – כך תתמכו בשרירים הכואבים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מי לא מכיר את הרגע הזה שבו שרירים שונים בגוף מזכירים לנו שהם קיימים? זה יכול לקרות ברגע של מנוחה או במהלך ביצוע פעילות ספורטיבית. הכוונה לתחושה כואבת שגורמת לנו להבין שהשריר שלנו צריך קצת לנוח ולקבל תמיכה.

הדבר אירע לנו לאחרונה מספר רב של פעמים והגענו להבנה כי איננו יכולים לסבול עוד את הכאב. לכן, יצאנו לבדוק איך נוכל לתמוך בשרירים הכואבים וחזרנו עם מדריך מקיף שיסייע לכל דורש. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

הדרך ה – 1 לתמוך בשרירים כואבים: להשתמש בבקבוק חם או כרית חמה

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על שרירים כואבים מבלי לציין את מילות המפתח בקבוק חם וכרית חמה. שכן, אלו שתי הדרכים הטובות והנפוצות ביותר לשיכוך כאבי שרירים. זה הרי ידוע ששרירים תפוסים וכואבים צריכים מגע חם כדי שיתאפשר להם להרפות.

מגע קר לעומת זאת, עשוי להביא לפעולה ההפוכה. כלומר, פעולת התכווצות וכאב. כך שחשוב שתשימו לב שאתם תומכים במקומות הכואבים עם טמפרטורה חמימה ומלטפת. אם יש לכם את האפשרות להניח את הבקבוק על האזור הכואב בעת מנוחה, אתם תוכלו להרגיש את הפחתת הכאב במהירות.

לתמוך בשרירים הכואבים

הדרך ה – 2 לתמוך בשרירים כואבים: באמצעות שימוש במגנים אורטופדיים

אם אתם סובלים מכאבים בשרירים מסוימים באופן קבוע, כדאי שתדעו כי עליכם להצטייד במגנים אורטופדיים שיסייעו לכם לא רק לעכשיו, אלא גם לפעמים הבאות. ההמלצה שלנו היא להשתמש במגן לכל אזור כואב. למשל, רכשו מגן ברך במידה ואתם מרגישים שכאבי השרירים מתמקדים באזור זה. אם תרגישו שהכאבים נובעים מתוך עומס על כף הרגל, כדאי לקנות מראש מגן קרסול.

 

טיפ לשמירה על שרירים חזקים ובריאים

אם אתם רוצים לשמור על השרירים שלכם חזקים, בריאים ולא כואבים, עליכם להכיר מקרוב את המדרסים. שכן, מדובר באביזר אורטופדי נפוץ למדי שמקל על השרירים בגוף שלנו באופן משמעותי. יכול להיות שהכאב של השרירים נובע בעקבות עומס שהצטבר על כפות הרגליים.

מצב שכזה מוביל לא פעם להליכה לא תקנית ולכאבים חזקים באזורים שונים בגוף. ההמלצה שלנו היא להשתמש במדרסים באופן קבוע, כדי להקל על הגוף ולאפשר לכפות הרגליים לקבל בלימת זעזועים מיטבית.

לתמוך בשרירים הכואבים

תעדיפו מדרסים בהתאמה אישית

ההמלצה של המומחים בתחום האורתופדיה היא לבחור במדרסים בהתאמה אישית ולא במדרסים "כלליים". שכן, מדרסים בהתאמה אישית יאפשרו לגוף שלכם לקבל את התמיכה המקסימלית. עובדה זו צפויה להפחית את כאבי השרירים באופן משמעותי בסופו של דבר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להעניק לשרירים שלכם את התמיכה הדרושה להם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהרגיש הרבה יותר טוב. נאחל לכם שלא תדעו עוד מכאוב בשרירים.

לתמוך בשרירים הכואבים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו