כיצד מבצעים פיסול אף ללא ניתוח?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

 

נשים וגברים רבים מצאו את עצמם נמנעו מביצוע הליך של שינוי מראה האף עד לפני כמה שנים. שכן, זה היה ברור שמדובר בהליך ניתוחי שגרם להם להרגיש חוסר נוחות. היום, המצב השתנה וניתן לבצע הליך של פיסול אף ללא צורך בניתוח כלל. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל המידע שחשוב להכיר. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לקבל את האף שתמיד חלמתם עליו בקלות.

 

פיסול אף ללא ניתוח – מה זה?

יכול להיות ששמעתם על הליך פיסול האף שמתבצע ללא ניתוח וחשבתם שמדובר בטעות. אז אנחנו כאן כדי לומר לכם שזו אמת לאמיתה. מדובר בעצם בהליך הזרקה שמביא לפיסול סופי של האף. מתבצעת בעצם הזרקה של חומצה היאלורונית שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מהליכי יופי שונים. חשוב לציין כי חומצה זו אינה זרה לגוף שלנו, היא קיימת בו באופן טבעי ומאושרת על ידי משרד הבריאות האמריקאי, האירופאי וכמובן שגם הישראלי.

איך מתבצע ההליך עצמו?

פנינו אל מומחים בתחום וביקשנו לדעת איך ההליך מתבצע. הסברנו כמובן שאנו צפויים לכתוב מדריך בנושא וקיבלנו מידע מעמיק בגובה העיניים. התברר לנו שמדובר בפעולה שמתחילה קודם כל באלחוש של האזור. במרבית המקרים, אלחוש זה מתבצע תוך שימוש במשחה ייחודית. לאחר מכן, מתבצע חיטוי של האזור והרדמה מקומית. ברגע שהאזור מורדם לחלוטין, מוזרק חומר המילוי בצורה מדויקת שמוביל לתוצאה הרצויה. ראוי לציין כי מדובר בהליך שחייב להתבצע על ידי מומחים בתחום כמו למשל ד"ר לריסה ברק שמוכרת בקרב מי שחיים ונושמים את תחום הביטוי.

אישה

אלו שינויים ניתן לבצע בעת הליך של פיסול אף?

ראוי לציין כי ההליך מוגבל בתוצאות שלו. כך שבעצם, אנשים מסוימים יכולים לבצע אותו. ביררנו מהן אפשרויות הטיפול, כדי שתוכלו לדעת אם מדובר בטיפול שמתאים לכם או שלא. הנה האפשרויות הנפוצות ביותר:

  • הרמה של האף
  • העלמה של עצם בולטת באף
  • הארכה של האף בקצה
  • עיצוב מראה האף

 

ראוי לציין כי אפשר לבצע את ההליך הזה מגיל 13 באישור הורים ועד גיל 70.

ההחלמה מהטיפול

מי שביצעו פיסול אף ללא ניתוח חזרו לפעולה יום יומית באופן מידי וללא צורך במנוחה. שכן, אין מדובר כאן בפעולה פולשנית. כך שההליך לא מותיר חתכים או צלקות שמצריכים חבישה של האזור. מדובר ביתרון משמעותי עבור מי שרוצה לבצע את ההליך מבלי שאחרים ידעו על כך. כיוון שאתם יכולים בעצם לקבל את הזריקה, לראות את התוצאות באותו הרגע ולחזור אל מקום העבודה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך מבצעים הליך של פיסול אף ללא ניתוח. כעת, יש בידיכם את כל המידע הנחוץ, כך שעליכם רק לבדוק אם אתם מעוניינים בביצוע הליך זה.

אף

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו