יתרונות וחסרונות בדיאטה קטוגנית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

החיפוש אחר הדיאטה הכי טובה שיש אינו פשוט ועל כך רבים מאתנו יכולים להעיד. אם גם אתם רוצים לנסות דיאטה שבאמת תוכל להוביל לשינוי שעליו אתם חולמים, אין ספק שהגיע הזמן שתכירו הרבה יותר מקרוב את הדיאטה הקטוגנית.

 

איך זה עובד?

עוד לפני שנדבר על דיאטה קטוגנית בהקשר של יתרונות וחסרונות, חשוב להבין איך עובדת הדיאטה ועל מה בעצם היא מבוססת. אומנם רבים מאתנו נוטים לחשוב ששומנים זה זוועה ושזה עלול לסתום לנו את העורקים, אך בפועל זה לא לגמרי מדויק. ראשית, זה תלוי איזו שומנים אנחנו צורכים ושנית, שומנים הרבה פעמים יכולים להיות הרבה יותר בריאים לעומת פחמימות. למעשה, במסגרת הדיאטה הזאת אתם נדרשים להפסיק לאכול פחמימות, או לפחות להקטין מאוד את צריכתן, ולהעביר את רוב כובד המשקל לשומנים. בצורה כזאת הגוף שלכם ילמד, מהר מכפי שאתם חושבים, להשתמש בשומנים בתור מקור נפלא לאנרגיה על ידי שריפתם וכך תרדו במשקל בצורה משמעותית.

 

מהם היתרונות של הדיאטה הזאת?

יש לא מעט יתרונות לדיאטה הזאת, שכן אחרת היא לא הייתה הופכת להיות כל כך מוכרת ואהובה בעולם כולו. היתרון המשמעותי ביותר שלה זו העבודה שהיא פשוט מובילה לתוצאות. שנית, אסור לשכוח שכאשר אנחנו צורכים פחמימות רמת הסוכר שלנו בדם עולה בצורה משמעותי, מה שכמובן משפיע לרעה על מערכות שונות בגופנו. כל המאזן הזה משתנה כאשר אנחנו מפסיקים לצרוך פחמימות, ולכן בהחלט ניתן לומר שעוד יתרון של דיאטה כזאת זו הועבדה שהיא משפרת את הבריאות שלנו. כתוצאה מירידת רמת הסוכר בדם הדיאטה מסייעת בצורה משמעותית ביותר לסובלים מסוכרת, מאלצהיימר ומעוד מחלות רבות אחרות כך שכדאי לנסות זאת כבר מעכשיו.

 

מהם החסרונות של הדיאטה הזאת?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם רוצים לקבל את כל התמונה לגבי הדיאטה לפני שאתם מחליטים האם לנסות אותה או לא. אנשים רבים שניסו לעשות את הדיאטה הזאת מעידים רק על חיסרון אחד: הקושי לחיות ללא פחמימות. אנשים שאוהבים פחמימות הרבה פעמים מתקשים לוותר עליהן, ויתרה מכך, להחזיק מעמד בצורה כזאת לאורך זמן זה לא פשוט. לכן כדאי שתדעו שיש לא מעט מסלולים בדיאטה הזאת שביניהם תוכלו לבחור, וההבדל ביניהם זו השאלה כמה פחמימות מותר לכם לצרוך ואיך. לכן, אם ברור לכם שאתם אנשים שלא יוכלו להעביר אפילו יום אחד ללא פחמימות, כדאי יהיה לבחור מסלול שיתאים לכם יותר מתוך מסלולי הדיאטה.

מה שבטוח כדאי לכם לזכור, זה שגם בדיאטה יעילה וטובה כמו דיאטה קטוגנית, אתם חייבים להתמיד. ללא התמדה לא באמת תצליחו, ובנוסף, כמובן שרצוי גם לעסוק בפעילות גופנית לפחות שלוש פעמים בשבוע. אתם תראו שאם תעמדו בכל זה המצב שלכם ישתפר בצורה נפלאה ואין ספק שתיהנו מכל היתרונות שדיאטה כזאת מציעה.

אישה שותה שייק

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו