מה חדש בתחום הטיפולים האסתטיים לשיניים?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

סוגי ההתערבויות המבוצעות במרפאת השיניים השתנו מאוד בשנים האחרונות. היום אנחנו לא הולכים לרופא השיניים רק בגלל בעיות בריאותיות. יותר ויותר פונים לרפואת שיניים קוסמטית כדי לשפר את מראה החיוך שלהם ולהתקרב לאידיאל היופי הרצוי בעיניהם. אסתטיקת שיניים היא אחת מההתמחויות המתקדמות ביותר ברפואת שיניים. במסגרת ענף זה ישנם טיפולים רבים המותאמים לצרכיו של כל מטופל, החל מהלבנה ועד יישור שיניים. בפסקאות הקרובות נבחן את טיפול האסתטיקה לשיניים המבוקשים ביותר כיום.

 

מהי אסתטיקה דנטלית?

רפואת שיניים אסתטית היא המומחיות ברפואת השיניים העוסקת בשיפור מראה השיניים של המטופל. טיפולים אלו מתאימים למי שמטרתו היא אסתטית גרידא, ושבריאות הפה שלו טובה. ישנם סוגים רבים של טיפולים המבוצעים במסגרת רפואת שיניים אסתטית ובהם יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד. עם זאת, כיום הטיפול ה"חם" ביותר, החדשני והמדובר ביותר הוא טיפול "עיצוב חיוך" אשר מסוגל לשנות את הצורה, הצבע והגודל של השיניים באמצעות הליך זעיר פולשני.

 

איך להשיג את השיפור האסתטי?

על מנת לקבל את השיפור האסתטי בו חפץ המטופל הטיפול נעשה בהתאמה אישית תוך בחירת ההליכים המתאימים ביותר למצבו שלו. לאחר ביצוע הליך אסתטי בפנים, המומחים באסתטיקה דנטלית מציעים את כל השינויים האפשריים אצל כל אדם, בהתאם לתכונותיו ולפרופורציות הפנים והפה. בהתבסס על תהליך מחקר המבוצע על המטופל, רופא השיניים בונה תכנית טיפול, תוך הסבר על ההליכים הדרושים למטופל כדי להגיע לתוצאות הרצויות. הפרוצדורות עשויות להשתנות במידה ניכרת בין מטופל למטופל ולשלב מספר טכניקות.

 

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא הטיפול האסתטי המבוקש ביותר בשנים האחרונות. היא מורכבת מהבהרת השיניים שאיבדו את הלבן הטבעי שלהן עם הזמן או עקב עישון, או בשל צריכת מזונות מסוימים ומשקאות ממותקים. הדרך הנפוצה והשגרתית ביותר להלבין שיניים היא באמצעות שימוש במנורת אור קר ובג'ל הלבנה. מדובר בטיפולים אשר מובילים לשינויים משמעותיים ובולטים עם תוצאות מצוינות.

 

אורתודנטיה

סוגים מסויימים של יישורי שיניים הם מעולם האסתטיקה הדנטלית. ביניהם, תיקון יישור השיניים והנשיכה להשגת חיוך הרמוני לחלוטין. כיום ישנן אפשרויות רבות לטיפולים אורתודנטיים שאינם כרוכים בקיבוע ברזלים נראים על גבי השיניים. אחוז ניכר מהטיפולים הדנטליים מתבצעים באופן סמוי מהעין. החל מאפשרות להתקנת קיבוע פנימי ועד לקיבועים שקופים ובלתי נראים.

 

בחרו במקצוענים

טיפול אסתטיים לשיניים, ככל טיפול שיניים אחר, ראוי שיתבצע על ידי מומחים בתחום שיודעים מה הם עושים ויוכלו להשיג עבורנו את התוצאות הטובות ביותר. חשוב מכך, אנו רוצים לוודא כי הרופא לא מסב נזק כלשהו לשיניים שלנו. לכן, בחרו מרפאת שיניים מקצועית אשר תוכל לספק לכם את כל השירותים הדרושים לכם ובמחיר טוב. בנוסף, נכון לוודא כי מרפאת השיניים תהיה מסוגלת להתמודד גם במצב של אירוע בלתי מתוכנן במהלך הטיפול.

טיפולי שיניים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו