חמישה שימושים לשמנים אתריים שלא הכרתם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כולנו מכירים את היכולות הארומתראפיות של השמנים האתריים וכמה כיף לעשות איתם מסאז', אך האם ידעתם ששמן עץ התה יעיל נגד כאבי אוזניים ושיעול? או ששמן הרוזמרין אפקטיבי במיוחד כדוחה כינים? במאמר זה נסקור שלושה שימושים לשמנים אתריים שלא הכרתם ומומלץ לכם להכיר. בסבון מיכל תוכלו להשיג שמנים אתריים איכותיים במיוחד כדי ליהנות מבריאות ואיכות חיים נעימה וריחנית במיוחד. 

 

סבון מיכל

סבון מיכל הוא סטודיו בוטיק לסבונים טבעיים בקו ייצור ירוק המתחשב בסביבה ואשר עשויים מחומרים טבעיים בלבד. את מוצרי הסטודיו ניתן לרכוש בחנות האונליין ובחנויות פארם טבעי נבחרות בכל רחבי הארץ. בסבון מיכל תוכלו למצוא מוצרי קוסמטיקה וטיפוח העור והשיער, שמנים אתריים כגון שמן אתרי אקליפטוס רדיאטה טהור, מוצרים לתינוקות ופרפורמריה ועוד באיכות גבוהה במיוחד.

שמן אתרי לבנדר טהור

מהם שמנים אתריים?

שמנים אתריים מופקים מפרחים וצמחי מרפא שונים וניחוחם הנעים משמש הן כטיפול ארומתראפי, לשיפור מצב הרוח והאוירה ולרפואה טבעית. ניתן להוסיף אותם למוצרי קוסמטיקה או להעזר בהם כשמן לעיסוי, או לטפטף אותם למפיצי ריח לניחוח נעים ואהוב במיוחד.

 

חמישה שימושים לשמנים אתריים שלא הכרתם

כולנו יודעים ששמנים אתריים מדיפים ריח נעים במיוחד ויכולים לשמש כמפיצי ריח כמו שמן אתרי לבנדר טהור, כשמן למסאז' מפנק או כתוספת נעימה לקוסמטיקה ביתית. אולם לשמנים אתריים שונים יש עוד שימושים רבים. להלן חמישה שימושים לשמנים אתריים שלא הכרתם וכדאי שתכירו:

  1. שמן עץ התה מסייע במקרים של שיעול וכאבי אוזניים – חימום קל ומריחה של שמן עץ התה על החזה או מסביב לאוזניים במקרים של שיעול וכאבים מסייעת כמעט מיידית. השמן אינו מכתים את הבגדים ומתאדה לאיטו, כך שהשפעתו נמשכת לאורך זמן.
  2. שמן לבנדר מרגיע רגליים כואבות ועייפות – אם הרגע חזרתם מטיסה ארוכה או שהרגליים שלכם התעייפו ממאמץ, עסו אותן עם שמן לבנדר וההקלה לא תאחר לבוא.
  3. שמן רוזמרין כדוחה כינים טבעי – ריחו העז אך הנעים של הרוזמרין אפקטיבי מאד כדוחה כינים וניתן להוספה בזמן החפיפה או למריחה על השיער רגע לפני שיוצאים לגן ולבית הספר.
  4. שמן רוז היפ כממריץ את העור ומעודד את התחדשותו – שמן הרוז היפ המופק מפרי ורד הבר מכיל פנולים, קולגן, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות אשר כולם תורמים לשיפור מראה העור ולחיוניותו.
  5. שמן מנטה כמקל על גירויים בעור הקרקפת – טיפטוף של שתי טיפות שמן מנטה לשמפו הרגיל שלכם יסייע להמריץ את עור הקרקפת ולהקל על מקרים של גרד וגירוי.

 

לסיכום

לשמנים אתריים שונים עוד שימושים רבים מעבר לניחוח המשכר שמרגיע ומאזן את הגוף והנפש. לכל שמן אתרי סגולות רבות כמו ולהקל על מכאובים ומטרדים שונים בדרכים טבעיות וידידותיות לסביבה, לאדם ולחי.

שמן אתרי לבנדר טהור

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו