חיסון לוירוס הפפילומה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם יצא לכם בעבר להכיר אנשים שסובלים מוירוס הפפילומה, אתם בוודאי יודעים לומר, מתוך כל מה ששמעתם, שלא מדובר על עניין נעים. יתרה מכך, מדובר על אחד מהוירוסים הכי נפוצים שיש, ולכן ברור מדוע כדאי להתחסן אם יש אפשרות לעשות זאת, אז למה לחשוב פעמיים?

 

האם החיסון עוזר?

ראשית, זה בהחלט נכון שלפני כמה עשרות שנים לא היה חיסון לוירוס הפפילומה, אך היום זה כבר לא המצב. שנית, ממש כפי שחיסונים אחרים, כגון החיסון לשפעת, יכולים להיות יעילים במיוחד, בהחלט כדאי לקחת בחשבון שגם החיסון הזה יכול להיות יעיל, להגן עליכם ולמנוע מכם הרבה אי נוחות בעתיד. יתרה מכך, זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שאתם מכירים החליטו להתחסן בשנים האחרונות ולכן, אם גם אתם רוצים להגן על עצמכם, למה שלא תעשו זאת?

 

לאן כדאי לפנות?

האמת היא שבשנים האחרונות ניתן לעשות חיסונים מגוונים במקומות שונים. לכן זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות את החיסון כנגד ווירוס הפפילומה או שאתם רוצים להתחסן בפני כל דבר אחר, שכן בכל  מקרה תוכלו למצוא לא מעט מקומות שבהם ניתן לעשות את החיסון. מה שכן, כדאי יהיה בכל זאת לבדוק לאן אתם פונים, כי אין ספק שחשוב לעשות חיסון רק מקום רציני ואמין. לכן, למרות הנטייה של רוב האנשים לעשות חיסונים כמה שיותר קרוב לבית, כי זה נוח, יש עוד כמה פרמטרים שאליהם כדאי להתייחס כשאתם בוחרים את המקום הנכון עבורכם לחיסון.

איש עושה חיסון

מתי כדאי לעשות את החיסון?

 

כמעט תמיד כאשר מדברים על וירוס הפפילומה מדברים על וירוס שעובר במגע מיני. לכן ברור מדוע החיסון הזה מוצא החל מגיל ההתבגרות לנערים ולנערות, שכן בגיל הזה לרוב מתחילים לקיים יחסי מין. יש לקחת בחשבון גם את השאלה האם אתם מחליפים את הפרטנרים שלכם במובן הזה לעיתים קרובות, שכן כמובן שככל שההחלפה מתבצעת לעיתים קרובות יותר – כך גם הסיכון להידבק יותר גדול. לכן זה לא באמת משנה בני כמה אתם, שכן רצוי יהיה לעשות את החיסון כמה שיותר מהר. יתרה מכך, אתם לא צריכים לחכות שאנשים בסביבה הקרובה שלכם יתחילו לדבר אתכם על העניין או לספר לכם סיפורי זוועות על החוויות האישיות שלהם בנושא. במקום זה תוכלו פשוט להקדים תרופה למכה ולעשות חיסון. כדאי לדעת שכמו שקורה לגבי הרבה חיסונים אחרים, גם כאן לא מדובר על חיסון כואב במיוחד. אין לחיסון הזה תופעות לוואי מיוחדות שאתם צריכים להיות מודעים להן ולכן אין לכם סיבה לחשוש. לעומת זאת, אם לא תעברו את החיסון בזמן ואם תידבקו בווירוס, בהחלט עלול להיות שתצטערו על כך בעתיד, אז למה לחשוב יותר מידי לפני שאתם קובעים תור לחיסון?

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו