השווינו בין סוגי הויאגרה בשוק – התוצאות מעניינות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מהי הויאגרה שהישראלים הכי אוהבים? איזה סוג מעדיפים בעולם? ואיזה סוג צורכים הכי פחות? ערכנו השוואה מקיפה בין סוגי הויאגרה בשוק והתוצאות לפניכם:

למרות שויאגרה היא תרופה שמיליונים בעולם כבר מכירים בחשיבותה ויעילותה, בכל זאת צריך להזכיר גם הפעם, שמדובר בשם של תרופה ספציפית ולא בשם כולל לכל התרופות שמטפלות באין אונות. אנחנו הישראלים נוהגים לעשות את זה ולכן הסלולרי הוא עדיין "פלאפון" וכל תדלוק לעולם יהיה "דלק". אבל האם זה אומר שאנחנו בטוח מעדיפים את המוצר שנושא את שמו? לא תמיד.

בהשוואה שלנו התייחסנו לחמשת הסוגים המוכרים ביותר של ויאגרה: ויאגרה במרשם, סיאליס, לויטרה, קמגרה וויאגרה טבעית. אתם מוזמנים להשתמש בהשוואה כדי להחליט באילו מהתרופות עדיף להשתמש, במה כדאי להתנסות, מה אחרים מעדיפים וגם כדי לקבל מושג בלבד:

ויאגרה – התרופה הוותיקה לטיפול בבעיות זקפה

אופן הנטילה: כחצי שעה לפני יחסי המין, רצוי על בטן כמה שיותר ריקה, ללא צריכת סמים ואלכוהול.

משך ההשפעה: עד 4 שעות

למי מתאים: לאנשים שמקיימים יחסי מין באופן לא סדיר, בעיקר בקרב גברים בגילאי 50+

מדד הפופולריות: על פי מידע שנמצא באתרים הרפואיים, תרופה זו נמצאת בשימוש בקרב 45% מהגברים שמדווחים על בעיות בתפקוד המיני. 

לויטרה – הידידותית ביותר בשילוב עם חומרים נוספים

אופן הנטילה: כ-40 דקות לפני יחסי המין, מתאימה לצריכת אלכוהול ומזון, לרבות תרופות כמו אספירין.

משך ההשפעה: עד 12 שעות

למי מתאים: לאנשים שמקיימים יחסי מין באופן סדיר, בעיקר בקרב צעירים שקיימת אצלם בעיה פיזיולוגית/ נפשית, לרבות בעיות בריאות כמו סוכרת.

מדד הפופולריות: מדובר בתרופה פחות נפוצה ולכן הפופולריות שלה מופחתת, למרות שיש לה יתרונות משמעותיים על פני הויאגרה המסורתית.

סיאליס – המבוקשת על פי רוב הישראלים

אופן הנטילה: אם מדובר במינון של 10-20 מיליגרם, יש ליטול כחצי שעה לפני יחסי המין. אם זהו מינון נמוך של 2.5-5 מיליגרם, יש ליטול באופן יומיומי בשעה קבועה.

משך ההשפעה: עד 36 שעות.

למי מתאים: לגברים שזקוקים לטווח פעולה רחב ולגברים שמעוניינים לפתור בעיה שמעיבה על חיי המין באופן קבוע, כמו למשל חרדת ביצוע.

מדד הפופולריות: בשל התגובה העוצמתית של התרופה, מדובר בבחירה של רוב הישראלים המחשיבים אותה כ"גלולת סוף השבוע".  

קמגרה – התרופה המתקדמת והפופולרית בעולם

אופן הנטילה: כחצי שעה לפני יחסי המין, באמצעות שתיית הג'ל על ידי הקשית המצורפת למוצר.

משך ההשפעה: 4-6 שעות.

למי מתאים: לכל מי שמעוניין להסוות את נטילת הגלולה במשקה, גברים שמתקשים בבליעה וגברים שמעדיפים פתרון טבעי שנפרד מתופעות הלוואי הקשות של הויאגרה, הסיאליס והלויטרה.

מדד הפופולריות: קמגרה נחשבת כיום לתחליף הויאגרה המוביל בעולם ומספקת מגוון של טעמים כך שגם חוויית צריכת התרופה הופכת למשוחררת וקלילה יותר.

ויאגרה טבעית – הבחירה של 78% מהגברים

אופן הנטילה: בהתאם לאופן הנטילה של הכדור במרשם – ויאגרה, סיאליס או לויטרה.

משך ההשפעה: בהתאם לאופן נטילת הכדור במרשם, ללא תופעות לוואי לאחר מכן או בדיעבד.

למי מתאים: לכל מי שמעוניין להימנע מצריכת כדורים המכילים כימיקליים ומתופעות הלוואי המאפיינות אותם, גברים שמעוניינים להימנע מבדיקה רפואית או מחידוש מרשמים תדיר, גברים שמעוניינים במשלוח עד פתח הבית תוך שעות בודדות מרגע ההזמנה באתר דיסקרטי.

מדד הפופולריות: למרות שידוע שבעיות אין אונות מאפיינות כ-30% מכלל הגברים, גם הרופאים מבינים שהסטטיסטיקה בשטח מצביעה על אחוז גדול בהרבה. לפיכך, רק הודות לכמות ההזמנות האדירה של ויאגרה טבעית, אפשר להיווכח שמדובר בתרופה הפופולרית, הבטוחה והמומלצת ביותר בקרב גברים ישראליים, בכל קשת המצבים והגילאים.

רופא

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו