הכירו את שלל הניתוחים הפלסטיים הקיימים היום בשוק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ניתוחים פלסטיים הופכים להיות פופולריים יותר ויותר, ללא קשר לקבוצת גיל או מגדר. ניתוחים פלסטיים הפכו להיות פתרון מהיר ויעיל לכך שנוכל להרגיש יותר טוב עם עצמנו. עם השנים עלתה הדרישה לנתח אזורים שונים בגוף וכך עלה גם ההיצע לניתוחים רבים שקיימים היום בשוק. ודאי שמעתם על המשפט הידוע ״מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע״, בחלק מהמקרים איפור יכול לעשות את העבודה, אך בסופו של דבר ניתוח פלסטי הוא דבר שנשאר לאורך זמן ומשפר את איכות החיים.

 

עידן הניתוחים הפלסטיים

כיום, בעידן של היום, נוכל לצאת בהנחה שכמעט כל אחד היה משנה משהו בצורה חיצונית בעצמו שהוא לא חי אתו בשלום. כמובן שכל ״פגם״ שאנו רואים, יכול להראות רק בעיניים שלנו, אך למעשה אלה העיניים הכי חשובות. 

לעיתים אפילו מדובר בניתוחים שנשמעים זניחים יחסית כמו למשל איזון סימטריות של אוזן או סנטר, אך עבור אנשים מסוימים זה יכול לגרום לשנות ולהגדיל את תחושת הביטחון העצמי שלהם כלפי עצמם. 

לעיתים גם מדובר על מאפיינים שיותר שנראים לעין, כמו למשל אף שבור שנשבר אי שם בנפילה בילדות, או שומן בירכיים בבטן שכבר לא מגיב לשום דיאטת מלפפונים, או חזה שצנח אחרי 4 לידות. במרכז אסתטיקו – ניתוחים פלסטיים והזרקות תוכלו למצוא פתרונות לכל המצבים הללו.

 

ניתוחים פלסטיים בפנים

ייתכן ותהיו מופתעים כמה ניתוחים פלסטיים ניתן לעשות בפנים. ניתוחי פנים מתחלקים לניתוחים של מאפיינים שנרכשו עם הגיל וגם מאפיינים שהיו שם מאז ומעולם. במאפיינים אשר נרכשו עם הגיל נוכל למצוא מתיחת פנים, הרמת גבות, מתיחת עפעפיים לעפעפיים שהתעייפו וצנחו עם הגיל ועוד. 

ניתוחי פנים עלולים להיות ניתוחים שהחלמתם נחשבת יותר קשה, אך הם עושים הבדל גדול ומשמעותי בפנים של אדם. ניתוחים עם מאפיינים קיימים הם לרוב ניתוחי אף וניתוחי הצמדת אוזניים. ניתוחים אלה תורמת להרגיש ביטחון עצמי גבוהה יותר ונותנת לו תחושה צעירה ורעננה.

 

ניתוחים פלסטיים בגוף

ניתוחים הקשורים לגוף מתחלקים אל אזור החזה ואל גוף כללי. בניתוחי חזה ניתן למצוא הגדלת חזה, הקטנה עבור גברים הסובלים מגניקומסטיה, הקטנת חזה, הרמת חזה, עיצוב חזה, הזזת פטמה וגם שחזורי שד לפטמה של נשים שעברו כריתות שד מלאה או חלקית.  בניתוחי גוף כלליים נוכל למצוא שאיבות שומן, הסרת עור עודף לאחר ירידה גדולה במשקל, מתיחת בטן ועוד.

 

לסיכום 

ניתוחים פלסטיים בפנים ובגו מאפשרים לנו לתקן ״פגמים״ בגופנו, שאנו מרגישים פחות שבעי רצון מהם. חלק מהניתוחים הפלסטיים עלולים להיות כואבים וההחלמה מהם עלולה לקחת זמן מה, אך בסופו של דבר, ניתוחים אלה משפרים את הביטחון העצמי שלנו, תורמים לנו לתחושה שלמה של הגוף מול הנפש, וגם מסייעים לנו בהגשמת חלום ולהשיג את המראה שתמיד רצינו. לרוב, ניתוחים פלסטיים הם חד פעמיים והם נשמרים גם לאורך זמן ואינם מצריכים תחזוקה שוטפת.

ניתוח פלסטי

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו