ההבדל בין צריכת שמן קנאביס רפואי לעישון קנאביס

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

קנאביס רפואי, הפך באחרונה לתרופה מועדפת על ידי רבים, אשר מעדיפים להשתמש בתחליפים טבעיים אשר מקורבם בטבע על פני תרופות אשר יוצרו במעבדה.

עם זאת, רבים אינם בקיאים להשפעותיו השונות של הקנאביס בצורותיו השונות.

אם כך, מה ההבדל בין שמן קנאביס רפואי לבין עישון?  אילו כלים הכרחיים צריך לרכוש בשביל לעשות שימוש בכל שיטה? והאם קיים הבדל בהיבט העלות?.

 

שמן קנאביס רפואי

שמן קנאביס רפואי הוא האופציה המועדפת על רוב האנשים אשר צורכים קנאביס רפואי לראשונה. עקב היותו ידידותי לשימוש ואינו נתפס כמרתיע, כמו אופציית העישון אשר צרכנייה נרדפו ועודם נרדפים על ידי רשויות החוק. השמן מגיע לרוב בדמות בקבוק עם פקק טיפתי, כזה שאפשר לטפטף את טיפותיו לאן שרק נרצה, מתיבול לסלט ועד לתוך המשקה שלנו. את השמן גם ניתן לטפטף מתחת ללשון, שם ייספג אל תוך מערכת העיכול ולבסוף לפירוק בכבד. עובדה אשר תורמת למשך השפעתו הארוך יחסית של השמן, כמו כן לזמן הנדרש עד אשר יתחיל לפעול – בין שעה לשעתיים.
כמו כן, מומלץ לצרכנים חדשים לעשות שימוש בשמן בעיקר לקראת שעת לילה מאוחרת, כיוון שהשפעותיו כוללות עייפות, כבדות, אופוריה. השפעות אשר עלולות להפריע לקיום יום עבודה תקין.

 

עישון ואידוי

עישון קנאביס הינה האופציה הוותיקה והנפוצה בישראל. יתרון העישון הוא במשך הזמן הקצר אשר צריך לחכות עד אשר החומר הפעיל ישפיע – כ- 10 דקות. כמו כן, בכדי לעשן קנאביס אשר מגיע בצורת תפרחת בלבד (כלומר אך ורק פרחי קנאביס), יש להצטייד בגריינדר וניירות גלגול, אותם ניתן למצוא כיום בכמעט כל קיוסק או פיצוציה, ומחירם יחדיו לא עולה על כ- 20 שקלים. אופן הצריכה הזה מתאים בעיקר לאלו אשר הינם מתורגלים מבעוד מועד בעישון או בעלי מחלות נוירולוגיות ובעלי כאבים מתפרצים אשר זקוקים להשפעת החומר באופן מידי.
קיימת אופציה נוספת וקלה אף יותר לצריכת קנאביס באמצעות שאיפה, והיא שימוש במאדה. מאדה הוא מכשיר אשר בא להחליף את אותם גריינדר וניירות גלגול, ונועד עבור אלו שאינם מעוניינים בפעולת העישון. המאייד פועל כאשר מכניסים אליו את הקנאביס עצמו – כלומר הפרחים, והמאייד מחמם את הפרחים עד לטמפרטורה בה משתחררים החומרים הפעילים אל הגוף מבלי הצורך לשאוף חומרי בעירה. מחיר מאייד הינו גמיש בהתאם לאיכותו וניתן לתמחרו בכמה מאות שקלים.

 

לסיכום

כיום תעשיית הקנאביס הרפואי מאוד התפתחה ונושאת עימה פיתוחים חדשים ומרגשים. בין אם מדובר בבקבוקוני שמן קנאביס רפואי אשר ניתן להוסיף לאוכל מבלי לחוש בכך, ובין אם במכשירים ייחודיים כמו מאייד אשר מונעים מאלו שאינם מעוניינים בכך את חווית העישון. כיום נדמה כי כל אחד יכול לצרוך קנאביס בהתאם למידותיו. עם זאת, חשוב לדעת ולהכיר את כלל האופציות השונות אשר מונחות בפנינו בטרם נקבל החלטה, כיוון שהרגלי צריכה שכאלה לעתים קשה לשנות, ויש ביכולתם לעורר הבדל רב בחוויית ההקלה שמבקש הצרכן להשית על עצמו.

 

בקבוק שמן

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו