הגדלת חזה: יתרונות וחסרונות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מסע השיפור העצמי של כולנו לעולם אינו פסק, וכך גם הביקוש לניתוחים פלסטיים מסוגים שונים. רגע לפני ניתוח הגדלת חזה אצל רופא מומלץ על ידי חברותייך, בודקים את היתרונות והחסרונות בסוגי הניתוחים האלו, שנעשו כה פופולאריים בעשור האחרון.

כבר שנים רבות שישנו ביקוש רב לניתוחים פלסטיים על ידי נשים וגברים גם יחד, למעט ניתוחי הגדלת חזה אשר שמורים כמובן לנשים, או לגברים המעוניינים לעבור תהליך של שינוי מגדרי ומיני. בעוד שישנם ניתוחים פלסטיים אשר כרוכים בזמן ניתוח מאוד ארוך ומצריכים גם זמן התאוששות רב, ניתוח הגדלת חזה בדרך כלל יסתיים לאחר שעה קלה. באשר להתאוששות, אין ספק שהיא קיימת והיא אפילו יכולה להיות לא פשוטה עבור נשים מסוימות.

 

יתרונות בניתוח להגדלת חזה: האם אפשרי להניק?

אז אם מדברים על יתרונות בניתוח הגדלת חזה, מדברים למעשה על כך שהניתוח הוא יחסית מהיר וקל (יחסית לניתוחים פלסטיים אחרים, כמו למשל ניתוח אף אשר כרוך בשבירה של העצמות). נוסף על כך, יש לקחת בחשבון כי לאחר ניתוח הגדלת חזה אין קושי בהנקה של תינוק.

מעבר לכך שהניתוח הוא לא מאוד מורכב בבחינה הרפואית, חשוב גם לזכור שיתרון נוסף בניתוחים אלו נעוץ בעובדה שהביטחון העצמי משתפר פלאים לאחר ביצועם. במילים פשוטות יותר, נשים בדרך כלל מרגישות עם עצמן הרבה יותר טוב לאחר ניתוחים אלו. וזה מוביל אותנו לדבר על חסרונות בניתוח להגדלת חזה, החיסרון המשמעותי הוא בכך שלפעמים, התוצאות אינן מספקות את המטופלות. אם לדייק זאת במילים, לא ממש מדובר בחיסרון, אלא יותר בפרט שחשוב לקחת בחשבון.

 

בחירת מנתח פלסטי להגדלת חזה

מאחר ולא תמיד נשים אכן נהנות מהתוצאות להן הן ציפו לפני הניתוח, יהיה חשוב לבחור בשירותיו של רופא באמת, אבל באמת מומלץ עבור ניתוח להרמת חזה או להגדלתו. חסרונות נוספים שחשוב לקחת בחשבון, נעוצים בכך שייתכנו סיבוכים אפשריים, כשם שייתכנו סיבוכים בניתוחים מסוגים אחרים ושונים.

למעשה, בערך 3% מהאוכלוסייה המנותחת עשויה לחוות סיבוכים בשל קרע בשתל, התקשות קופסית, היפוך של שתל מושלת, חוסר בתחושה ועוד. באשר לעמידות של שתלים אלו, לא באמת ניתן להגדיר את זה כחיסרון.

 

כמה זמן מחזיקים מעמד שתלי סיליקון בגוף האישה?

שתלים מאורי FDA האמריקני בדרך כלל אמורים להחזיק מעמד 10-15 שנים, בעוד שלאחר תקופה זו בדרך כלל יהיה את הצורך להחליפם בשתלים חדשים יותר. בסופו של דבר, אין ספק שהיתרונות רבים על החסרונות בניתוחים להרמת חזה או להגדלתו.

הגדלת חזה מעצימה את תחושת הביטחון העצמי, הופכת את המטופלת לשלמה יותר. לא בכדי, ניתוחים אלו כל כך נפוצים בשנים האחרונות. הם יחסית פשוטים, ההתאוששות יחסית מהירה וקלה והתוצאות בדרך כלל גורמות לסיפוק רב.

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו