האם קיים הבדל מהותי ובריאותי בין סוגי הפנים השונים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט המלצות על קרמים שונים לפנים. שכן, מסתבר שיש קרמים שונים שמותאמים למצבים מסוימים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לבחון את העניין באופן מעמיק. לכן, פנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא וביקשנו לדעת – האם קיים הבדל מהותי ובריאותי בין סוגי הפנים השונים? אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד את המסקנה בנושא.

 

תכירו תחילה את המומחים שאפשרו לנו להגיע למסקנה המדוברת

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה שלנו, ראוי לציין בפניכם כי ערכנו בירור מעמיק. במרבית המקרים, אנו פונים אל ספרות מקצועית ומאמרים אקדמאיים שעוסקים בתחומים שבהם אנו כותבים. אבל הפעם, מצאנו את עצמנו כותבים מדריך שאין עליו מאמרים שכאלו.

לכן, בחרנו לפנות אל מומחים שלמדו את התחום במכללות לקוסמטיקה מוכרות ברחבי הארץ והעולם. מדובר במי שרוכשים את המותגים הטובים ביותר באתרים המומלצים ביותר ברחבי הרשת. הסתייענו בהם כדי להציג בפניכם את כל המידע המקיף בנושא. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

האם קיים הבדל מהותי ובריאותי בין סוגי הפנים השונים? המסקנה

אנו מוכרחים להודות תחילה כי סברנו שרכישה של קרם פנים היא כמו רכישה של פן גדעון לשיער. כלומר, חשבנו שזו רכישה כללית שמתאימה לכל אחת ואחד. אבל האמת היא, שמסתבר שאין זה נכון. שכן, יש הבדל משמעותי ובריאותי בין סוגי הפנים השונים. המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהם למשל קונים מוצרי טיפוח לפנים רק באתרים איכותיים ביותר, כמו למשל היירליין.

 

מה ההבדל המהותי בין סוגי הפנים?

אם גלשתם פעם באתר היירליין וחיפשתם קרם פנים, סביר להניח שקראתם שיש כל מיני סוגים של קרמים, למשל:

  • קרם פנים לעור יבש
  • קרם פנים לעור חסר לחות
  • קרם פנים לעור שומני
  • קרם פנים לעור עם פצעונים
  • קרם פנים עם מקדם הגנה וכו'

המבחר הזה לא קורה סתם, יש לכך סיבה. שכן, לכל אחד ואחת יש עור פנים שדורש טיפול מסוים. מי שיש לו למשל עור פנים חסר לחות, צריך לבחור קרם פנים עתיר בלחות. בעוד מישהי אחרת שיש לה פצעונים, צריכה קרם טיפולי שיאפשר לה להפחית את כמות הפצעונים.

 

בחירה נכונה של קרם לעור הפנים

כעת, כשאתם יודעים שאכן קיים הבדל מהותי ובריאותי בין סוגי הפנים השונים, אתם יודעים שעליכם לבחור את קרם הפנים לעור שלכם בהתאם. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, כדאי שתפנו לקוסמטיקאית שתסייע לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים המקיפים אודות ההבדלים בין סוגי הפנים ובחירה נכונה של קרם. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את הקרם המתאים. בהצלחה!

קרם פנים

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו