סיפורה של בוגרת ירין שחף שנהנתה מחוויית הלימודים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאז ומתמיד הייתי אובססיבית לאיפור, אופנה וסטייל. אני אוהבת איפור, להתאפר ולאפר ואני אוהבת להשקיע מחשבה ומאמץ בבחירת האאופיט שלי ולדפוק איתו הופעה ביציאה עם החברות. לפני כמה שנים הגעתי למסקנה שאת האהבה שלי לעולם היופי והאופנה אני רוצה להפוך למקצוע, גם כדי לשפר את הלוק האישי שלי וגם כדי שאוכל להתפרנס מתחום שאני אוהבת. אחרי התלבטויות רבות בבחירת המוסד בו אני רוצה ללמוד, החלטתי להירשם לבית הספר למקצועות יופי ירין שחף, ואיך לומר? לא התחרטתי.

 

אז למה דווקא ירין שחף, מכל בתי הספר?

מרגע שהתחלתי את הלימודים, התחושה שקיבלתי מהמקום היא של מקצועיות ושל השקעה אמיתית בתלמידים. המורים בירין שחף, בכל אחת מהמגמות ובכל אחד מהקורסים הם מהטובים בתחומם, ומצליחים מאוד בתחומי האיפור, הסטיילינג ועיצוב השיער. למרות שבאמת מדובר בתותחים אחד-אחד, קיבלתי מהם יחס אישי ותשומת לב שאפשרה לי למצוא את המקום שלי ואת הסגנון המתאים לי.

בירין שחף מקבלים השקעה אמיתית של המוסד בתלמיד, ובניגוד לכל מיני מקומות אחרים אין תחושה שאני רק מסחטת כסף בשבילם. בחלק מהקורסים זה בא לידי ביטוי בכך שגם לאחר סיום הקורס אפשר לצאת להשתלמויות מקצועיות, או לקבל ימי צילום על חשבון בית הספר. זה ממש שימושי, ונעזרתי בזה אחרי סיום הלימודים.

 

אז מה לומדים בעצם בירין שחף? איזה קורסים יש בבית הספר?

בירין שחף הקורסים מתחלקים בין שלוש מגמות: מגמת איפור, מגמת סטיילינג ומגמת תסרוקות. באופן אישי, הדבר שהכי מושך אותי בעולם האופנה הוא עולם האיפור, לכן לקחתי קורסים במגמת איפור.

הקורסים במגמת איפור הם הכי מקצועיים שיש, ועוברים ממש על כל מה שצריך לדעת בעולם האיפור. לומדים בקורסים גם את כל התיאוריה שצריך לדעת על אותו התחום, ומתנסים בטכניקות טרנדיות וחדשות לצד טכניקות וותיקות יותר. יש תחושה שמי שבנה את תכנית הלימודים יודע מה הולך עכשיו בעולם האיפור, והקורס מקנה את הסקילים והטכניקות שנדרשות כדי להצליח בשוק העכשווי.

חלק מהקורסים הם על נושא כללי ורחב, כמו למשל קורס איפור מקצועי פרו שעורך היכרות עם עולם האיפור ומלמד איפור לכלות וערב, איפור לצילומים ולתצוגות וממש מקיף את התחום. לעומת זאת, קורסים אחרים הם יותר ספציפיים, כמו למשל קורס עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג, שמכשיר את התלמידים לעצב גבות באחת הטכניקות הנפוצות והפופולאריות כיום.

 

מהם תוצרי הלמידה בקורסים של ירין שחף?

בסיום כל קורס תקבלו תעודה, וסוג התעודה משתנה מקורס לקורס. ישנם קורסים שמעניקים תעודת התמחות, יש קורסים שמעניקים תעודה בין לאומית ואחרים מצרפים גם תעודת משרד הכלכלה. התעודות האלה נחשבות ועוזרות להשתלב בעולם היופי, אבל תעודה זה לא הדבר החשוב היחיד שצריך לקחת מלימודי יופי. התעודות שמקבלים בירין שחף מייצגות מקצועיות, מיומנות וידע אמיתי בנושא והדברים האלה הם הדברים החשובים ביותר שלקחתי מהלימודים שלי בירין שחף.

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו