אילו טיפולים טבעיים מומלצים כנגד דלקת מעיים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

דלקת מעיים הינה דלקת שעלולה להיות קצרת טווח אך במקרים אחרים ניתן לראות דלקת מעיים כרונית. אילו טיפולים טבעיים יש להקלת הסימפטומים, מהו הגורם העיקרי לדלקת מעיים והאם מדובר בדלקת מדבקת?

 

סוגי דלקות מעיים

ישנם מספר סוגים של דלקות מעיים הפוקדות את חיינו באופן קצר טווח וכרוני. בין הדלקות ניתן לראות את דלקת המעי הדק, המעי הגס, דלקת המעי העיוור ועוד. החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע אודות הדלקות השכיחות ביותר.

 

 

קרוהן(דלקת במעי הדק) – כאשר אנו מדברים על קרוהן אנו מדברים על דלקת לא ממושכת, אשר ניתן לראות אותה בזמנים שונים בציר הזמן אצל המטופל. קרוהן יכולה להשמיד את מערכת העיכול כלילי, אצל 35% מהחולים אנו רואים דלקות רק בחלקו הדק של המעי, אולם אצל השאר ניתן לראות פגיעה גם במעי הגס. לדלקת קרוהן במעי הגס יש גם סימפטומים רבים לדוגמה: פיסורה.

 

קוליטיס(דלקת במעי הגס) –  קוליטיס היא דלקת במעי הגס המתחילה לרוב באזור פי הטבעת, דלקת במעי הגס מאופיינת במספר דרכים שונות: כיב במעי, דימומים ובצקות. כאשר אנו מדברים עם קוליטיס כיבית יכולים להיות סימפטומים חמורים אף יותר שעלולים להוביל גם להתפתחות של סרטן המעי הגס. ניתן לראות אצל המטופלים תופעות לוואי כגון: ניוון שרירים, מחלות לב, פגיעה משמעותית בצפיפותם של העצמות, פסוריאזיס ועוד.

קבה

 

דרכי טיפול בדלקת המעיים:

 

צמחי מרפא – בעזרתם של צמחי המרפא תוכלו לעזור להפחתת הסימפטומים של הדלקת, בעזרת פורמולה ייחודית הנועדה לכך.

 

ייעוץ זוגי – לרוב ניתן לראות החמרה בסימפטומים ברגעים בהם המטופל נמצא בסטרס, כתוצאה מאינטנסיביות בעבודה, מערכת יחסים שלאחרונה מתגלים בה הרבה חילוקי דעות ועוד. היינו ממליצים במצב כזה להיעזר בשירות ייעוץ זוגי מומלץ על מנת למזער את הלחץ ולהקל על הסימפטומים.

 

שינוי אורח חיים – שינוי אורח חיים מתבטא בשינוי אורח חיים תזונתי ובריאותי. יש להפחית במזונות עתירי שומן העלולים להגביר את הסימפטומים, יחד עם זאת יש לבצע אימוני כושר, אירוביים ואנאירוביים כ – 3 פעמים בשבוע. שינוי משמעותי באורח החיים יוביל להקלה משמעותית בסימפטומים והרגשה כללית טובה יותר. יש להתייעץ עם תזונאית על מנת להפיק את המירב מתפריט התזונה.

 

השקיעו חצי שעה ביום בדברים שאתם אוהבים –  כאשר אנו עושים דברים שאנחנו אוהבים הגוף שלנו מפריש חומרים שעוזרים לנו להקל על הסימפטומים של המחלה. זו הזדמנות ממש טובה לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. בלי שום קשר לתסמינים, אל תוותרו על הדברים שאתם אוהבים.

 

כאשר אנו מחפשים בגוגל – דלקת מעיים טיפול טבעי אנו נראה אין ספור הצעות, מצמחי מרפא דרך תזונה נכונה ועד אימוני מדיטציה. חשוב לזכור שכל אלה לא מהווים כטיפול ישיר לדלקת אלא על מנת להקל על הסימפטומים.

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו