איך קלנועית מתקפלת יכולה לעזור לאדם נכה לטווח הארוך

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הטכנולוגיה לא מפסיקה להתפתח וככל שהשנים עוברות אנחנו מגלים יותר ויותר פתרונות לבעיות נפוצות. הטכנולוגיה מתפתחת וגדלה כמעט בכל תחום ואנשים רבים נהנים מחיים קלים, נוחים ופשוטים יותר. גם בתחום הקלנועיות הטכנולוגיה לא פסחה ואנחנו רואים יותר ויותר חידושים שממש משנים את חייהם של אנשים. קלנועית מתקפלת יכולה לעזור באופן משמעותי לאדם נכה לטווח הארוך. איך היא יכולה לעזור? המשיכו לקרוא:

 

מבנה הקלנועית והשימוש שלה

קלנועית היא כלי רכב (מונע מחשמל ולא מגז) המתאים לנוסע אחד או שניים. הקלנועית היא כלי ניידות לסביבה הקרובה ומתאימה לניידות בתוך אזור מסוים. בכל קלנועית תמצאו: כידון נהיגה, מושב לנהג, גלגלים ומקום אחסון לדברים שונים. תוכלו למצוא קלנועיות במושבים, יישובים קטנים, בניידות בין רחובות, בעיקר בקרב נהגים מבוגרים או אנשים בעלי נכות רפואית. את הקלנועית לא תמצאו בכבישים מהירים בגלל יכולת המהירות הנמוכה שלה.

 

קלנועית מתקפלת – מיוחדת מאוד

לא כל קלנועית היא קלנועית מתקפלת ולכן לקלנועית מתקפלת יש יתרונות שונים מקלנועית רגילה.

 

יתרונות של קלנועית מתקפלת:

1. ניתן לקפל את הקלנועית ולפרק – מתאים במיוחד עבור שיקולי אחסון, העמסה ואפילו בטיסות.
2. הקיפול מהיר ופשוט, בן אדם אחד יכול לתפעל את הכלי ואין צורך במספר אנשים.
3. קלנועית מתקפלת היא מספיק חזקה, איכותית ויציבה בדיוק כמו קלנועית רגילה ולכן היא לא נחותה ממנה.
4. הקלנועית המתקפלת יפה ויכולה להיות מהודרת.

 

הקשיים של אדם נכה

זה לא סוד שאדם נכה זקוק ליותר עזרה ותמיכה בפעולות פשוטות שקלות לאנשים אחרים. עם הטכנולוגיה יש יותר ויותר פתרונות שנותנים לאנשים הנכים עצמאות ואת היכולות לא להיות תלויים באדם אחר. ניתן להגדיר את הקשיים של אדם נכה כך: חוסר יכולת לבצע פעולות באופן עצמאי, תחושת העצמאות האישית והתלות בבן אדם אחר.

 

קלנועית מתקפלת יכולה לפתור את הבעיה

כמובן שיש שיעורי נכות שונים וכל אדם נכה מוגבל בצורה כזו או אחרת. הקלנועית המתקפלת יכולה לסייע למירב האנשים הנכים בפעולות יום יום הפשוטות ביותר, בניידות. וכל זה ללא עזרה של מישהו אחר, ללא תלות באנשים אחרים. בשורה זו היא משמחת במיוחד מאחר והיא מעניקה פתרון מוחשי ומשמעותי לאנשים רבים. לא רק שהאדם הנכה ירגיש תחושת עצמאות, גם הסובבים לו לא יצטרכו לדאוג לו כל הזמן ולהרגיש את הצורך שהם חייבים לטפל בו.

 

מידע נוסף כל הקלנועית המתקפלת

קלנועית מתקפלת יכולה להגיע בגדלים שונים ויכולה להיות מותאמת לאנשים שונים. בדיקת הצורך לפני הרכישה תוביל לרכישה של קלנועית מתקפלת מותאמת אשר תוכל לפתור את הבעיה.

 

לסיכום, קלנועית מתקפלת מעולה ופרקטית

אמנם קלנועית מתקפלת היא לא פתרון קסם, אך היא כן יכולה להועיל ולשפר רבות את המצב של האדם הנכה מבחינת תלות ועצמאיות. קלנועית מתקפלת יכולה לעזור לאדם הנכה לטווח ארוך ולשפר את איכות חייו.

קלנועית מתקפלת

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו