איך ניתן להוביל אקווריום לדירה החדשה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

האקווריום בביתנו יכול לעתים להיתפס כפריט נוי הנמצא ברקע, אך כשמדובר בהובלתו לדירה חדשה – לא כדאי להקל בכך ראש. כשמדובר באקווריום בינוני או גדול, מעבר לגודל הכלי הוא גם עדין ושביר, וכל סדק או נזק עלול להרוס אותו לגמרי. במאמר הבא, נציג את הדרכים הבטוחות ביותר להוביל אקווריום לדירה החדשה.

 

הובלה בטוחה של אקווריום לדירה חדשה

כפי שנאמר, האקווריום הוא פריט כבד אך בוא בעת שביר ועדין. לכן, הובלתו כרוכה במקצועיות רבה ויכולת הובלה בטוחה ואחראית. ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים הנוגעים להובלת אקווריום לדירה החדשה כך שיישמר בצורה הטובה ביותר:

 

ההכנה והניתוק

ההכנה להובלה תתבצע בכמה היבטים. ראשית, רצוי לדאוג לדיירי האקווריום ולהוציא אותם למגורים זמניים באחסון אחר המכיל מים, בלי לשכוח לדאוג להם לאוכל אם ההובלה לוקחת זמן רב.

לאחר הוצאת הדגים, יש לפרק את הדקורציה ולהוציא את המים. את ניתוק המערכות (אוורור וסינון) יש לעשות באופן מבוקר וזהיר. אם האקווריום גדול ואתם מרגישים שאין ביכולתכם לבצע את הפירוק בצורה מקצועית, ניתן להזמין חברה המומחית בכך.

 

האריזה

לאחר הפירוק, רצוי לבצע את אריזת האקווריום והעזרים באמצעות חומרים ייעודיים לכלים שבירים ועדינים. ניתן להתייעץ עם החברה ממנה רכשתם את האקווריום בנוגע לחומרים המומלצים.

 

ההובלה

הובלת אקווריום תתבצע באחת משתי דרכים: הובלה ידנית או בעזרת מנוף. לפי גודל האקווריום ייקבע אופן ההובלה, כשכדאי לקחת בחשבון שהובלה באמצעות מנוף יכולה להיות בטוחה יותר (מאשר סחיבה ידנית על – ידי סבלים, מקצועיים ככל שיהיו).

רצוי לתאם ציפיות עם חברת ההובלות לפני, ואף להראות להם את האקווריום. את ההובלה בכללה כדאי לעשות בעזרת חברת הובלות מקצועית – מוזמנים להיכנס לאתר.

 

הפריקה והחיבור

בשלב זה, לאחר הנחת האקווריום במקומו החדש, מתחיל שלב ההרכבה והחיבור. יש לחבר חזרה את כלל החלקים באקווריום ולחבר את מערכות האוורור והסינון בחזרה בזהירות ובטיחות. רצוי לבדוק עם חברת ההובלה מראש לגבי הניסיון בהרכבת האקווריום חזרה.

 

הובלת אקווריום באופן עצמאי

הובלה של חפצים כבדים וייחודיים דורשת מקצועיות, ניסיון ומיומנות. הובלה של אקווריום בפרט היא מורכבת לאור הכובד והקלות בה האקווריום יכול להישבר. לכן, הובלה עצמאית לא מקצועית עלולה לגרום נזק גופני ונזק לאקווריום. לכן, רצוי להזמין חברת הובלות אשר תבצע את ההעברה במהירות, יעילות ומקצועיות.

 

טיפים לשמירה על האקווריום

  • מיקום האקווריום – רצוי לא למקם את האקווריום בסביבת חלונות או שמש ישירה.
  • כמות המים – רצוי למלא בערך סנטימטר אחד מעל גובה המסגרת (שלא נראה את קו מפלס המים)
  • מומלץ להוציא מעט יותר כסף על משאבת אוויר איכותית ללא רעשים מיותרים.
  • תאורה – כדי שהדגים יוכלו לווסת את השעון הביולוגי שלהם, אין להדליק את תאורת האקווריום יותר מ12 שעות ביום.

דג בתוך הקווריום לפני הובלה

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו