איך מחשבון BMI ואליפטיקל יכולים לתרום לכם לירידה במשקל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ממש רגע לפני תחילתו הרשמית של הקיץ, זה הזמן רגע להתאפס על מצבינו הגופני, ולא רק מבחינת הנראות החיצונית. ישנם מספר כלים שיכולים לעזור לנו להתכונן לעונה החמה, והם פשוטים יותר ממש הנראה לכם. מחשבון BMI ומכשיר אליפטיקל הם חלק מהשלב הראשון בדרך לגוף בריא ומוכן לעונת הקיץ וכל עונה לאחר מכן.

 

מה זה מחשבון BMI

למי מכם שלא יודע, ישנה נוסחה מאוד ספציפית לחישוב מסת גוף מאוזנת. מחשבון BMI, או בשמו המלא Body Mass Index, הוא חשבון שעורך את החישוב הבא: משקל גופכם חלקי הגובה הריבועי שלכם. בהתאם לנוסחה זו, ישנם טווחי תוצאות יכולים להעיד על משקל יתר, מצב יציב את תת משל ביחס לגובה שלכם. כמובן שיש לציין, שמחשבון זה הוא נתון שטחי ולכן כל תוצאה או התייחסות אליו כדאי לעשות בליווי רופא מאחר והתיק הרפואי שלכם יוכל לספר על הבריאות שלכם הרבה יותר.

 

מכשיר האליפטיקל

כמו שניתן לשמוע, במילה אליפטיקל יש את המילה אליפטי. למעשה, מכשיר זה בא לדמה ריצה, כאשר העומס מהברכיים יורד. נעמדים כאשר כל רגל מונחת על משטח בכל צד של המכונה, והידיים אוחזות בידיות התנועה של הרגליים. בפעולה משותפת של יד ורגל בכל צד, מניעים את המכונה. תנועה חוזרת זו מפעילה גפיים ושירים רבים בגוף, במיוחד שמנצלים את תכונות ההתנגדות והשיפועים. מכשיר אליפטיקל יכול לתת לכם תוך כדי האימון אינדיקציה לדופק שלכם ולמשך ההתקדמות שלכם.

 

לא יותר נוסחה ומכשיר

כדי להשתמש במכשיר אליפטיקל אין צורך במכון כושר עצום או מדריך צמוד. כל מה שצריך הוא אמצעי תשלום ולוודא עם רופא את הכשירות הרפואית שלכם. כעת, צריך לבנות תוכנית אימון למכשיר זה, ולכול בתוכה הסתגלות, קביעות ולאחר מכן אימונים דינמיים. על מכשיר זה ניתן לראות כמה קלוריות נשרפות בכל אימון וכמה מרחק צעדתם\רצתם במשל הזמן בו אתם מתאמנים. בעזרת האינדיקציה ממחשבון ה – BMI, ניתן למקם את עצמנו על מפה מסוימת בגרף השיפור בדרך לאיזון עבור הגוף שלנו.

 

דרך המלך

מהרגע שבו התחלתם להתאמן, קשה להפסיק, גרף השיפור מורגש מיד וגם רואים תוצאות. כשמשלבים את האימון עם תזונה נכונה ומאוזנת, הדרך לגוף בריא וחיונית נהיית קלה ומורגשת יותר.

 

אל תשכחו שזה לא מספיק

אליפטיקל ושיטת חישוב לתקינות מסת הגוף הם התחלה נהדרת לבנות את גופכם מחדש. אך כמו שאמרנו, זהו רק השלב הראשונית. לקבל תמונת מצב ולהתחיל פעילות אירובית הן התשתיות לבניית תוכנית אימון מאתגרת יותר, ל אחת כמה וכמה כשמשלבים תזונה מותאמת אישית פעילות ספורטיבית לא חייבת להרגיש כמו נטלף והיא יכולה להפוך לתחביב וגם לתשוקה. רק עליכם למצוא את הספורט המתאים ולתת בראש. בהצלחה!

מטבעות

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו