איך להאריך ציפורניים ושיער – המדריך המלא

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

איזו אישה לא רוצה להאריך ציפורניים ולגדל שיער ארוך ומלא ברק והכל כדי להיות יפה ואסתטית? קבלו את המדריך המלא להארכת ציפורניים ושיער.

 

כיצד מאריכים ציפורניים?

כדי להאריך את הציפורניים ולטפח אותן צריך בראש ובראשונה לא לאכול אותן. נשים רבות מכרסמות את הציפורניים מסיבות שונות ומאבדות את המראה האסתטי שלהן. כדי שזה לא יקרה חשוב לטפל בהן באופן קבוע אצל קוסמטיקאית. הטיפול כולל שיוף עם פצירה ועיצוב הציפורניים, הוצאת העור העודף מסביב להן, ריכוך ומריחת ג'ל לבנייה ולק ג'ל שמתייבשים באולטרה. במשך היום מומלץ גם למרוח קרם ידיים על מנת שהעור לא יתקשה והציפורניים לא ישברו בצדדים. כדי לשמור על האורך הרצוי חשוב לעשות שימוש בכפפות גומי כאשר מנקים את הבית או רוחצים כלים ולהיזהר לא לשפשף בחוזקה. גם שינוי באורח החיים שלך עשוי לסייע. עשי פעילות גופנית לידיים על מנת להזרים דם לציפורניים ולעזור לצמיחתן. למשל, הרמת משקולת מסייעת לכך. גם אכילת מזונות עשירים בחלבון ובוויטמינים יאיצו את גדילת הציפורניים. ולבסוף, ככל שהציפורניים יהיו חשופות יותר לשמש ויקבלו ויטמין D כך הן גם יצמחו מהר יותר.

 

כיצד מאריכים שיער?

באופן טבעי בכל חודש השיער צומח בסנטימטר. אך כדי להאריך אותו באופן משמעותי חשוב לעשות את הפעולות הבאות:

  1. התאימי את השמפו והמרכך לסוג שיערך ולאקלים וחפפי את הראש כל יומיים ולא יותר מ-4 פעמים בשבוע.
  2. לאחר החפיפה ספגי את השיער במגבת ואל תשפשפי חזק.
  3. השתמשי במסכת הזנה לשיער פעם בשבוע.
  4. בקרי אצל הספר אחת לחודש על מנת לגזור באופן מקצועי את הקצוות המפוצלים או השרופים בשיער.
  5. הימנעי בשימוש של חומרים כימיים המרכיבים ג'לים או קרמים שונים שיגרמו לך לנשירת שיער. השתמשי רק בחומרים טבעיים. גם מסכות טבעיות ישפרו את המראה של השיער.
  6. מומלץ לא להשתמש במייבש ובמידת הצורך להפעיל אותו בעוצמה וטמפרטורה נמוכה.
  7. בדומה לציפורניים. שני את אורח החיים. הזרמת הדם לקרקפת באמצעות פעילות גופנית ועיסוי שלה יהיה יעיל.
  8. מזונות עשירים בוויטמין C יסייעו לצמיחה בריאה של השיער.

 

האם תוספות שיער הן יעילות?

כשמדובר על שיער דליל וקושי להאריך אותו ניתן לפתור את הקושי לטווח הארוך באמצעות תוספות שיער שזורות בהתאמה אישית על מנת שייראו טבעיות. זהו פתרון מצוין גם למי שרוצה לעשות מהפך ולשנות את המראה שלה לטובה ובמהירות. ישנם ספרים רבים שמומחים בתוספות שיער, אך כדי לבחור בטובים ביותר בין אם אלו מספרות בירושלים ובין אם בתל אביב, יש לקבל המלצות על ספר מוכשר ובעל ניסיון בתחום. ככל שהספר יהיה מקצועי ומנוסה יותר, כך התוספות ישתלבו באופן טבעי ויעניקו לך את המראה הרצוי להארכת שיער ומילוי אופטימליים לזמן ארוך. תצטרכי רק לבקר באופן תקופתי במספרה לצורך תחזוקה.

 

אישה מחזיקה כוס

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו