איך לדעת לבחור את החומצה ההיאלורונית הטובה ביותר לעור שלכם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

השימוש בחומה ההיאלורונית הפך לעניין שבשגרה בשנים האחרונות. שכן, נשים וגברים רבים הבינו שמדובר בחומר מילוי שמתאים לעור שלנו באופן מיטבי. הפופולאריות לחומצה שעולה עם הזמן, גרמה לנו לכתוב סדרת מדריכים בנושא, כדי להעלות את המודעות אליה ולאפשר לכל אחד לבצע בה שימוש מיטבי. הישארו אתנו גם הפעם ותגלו איך תוכלו לבחור את החומצה שתתאים לעור שלכם באופן מדויק.

 

מה זה בכלל חומצה היאלורונית?

נסביר בקצרה אודות החומצה המדוברת, למקרה ששמעתם עליה, אך לא ידעתם מה טיבה. מדובר בחומר מילוי שנעשה בו שימוש לטיפולים אסתטיים שונים. הכותרת הראשית של המדריך רמזה על קיומם של כמה סוגי חומצות. נציין כעת שיש 3 סוגי חומצות:

  • רסטילן
  • ג'ובידרם
  • סטילאג'

נרחיב כעת אודות כל אחת מהחומצות, כדי שתוכלו להכיר בהן ולהבין איזו חומצה היא המתאימה ביותר לעור שלכם.

חומצה היאלורונית

רסטילן

בחרנו להציג תחילה את הרסטילן שנחשב להגדרה כוללת של כמה חומרי מילוי שעורבבו יחד. הרסטילן מתאים לסוגי העור השונים (עור שמן, יבש, שמנוני ועוד), משום שהוא עשוי מתערובת ייחודית שמתאימה את עצמה לכל מצב. עכשיו, כשאתם מכירים בחומר זה, אתם כבר יודעים איזה חומצה היאלורונית הכי טובה לעור שלכם, ובכל זאת, נמליץ לכם לקרוא את השורות הבאות, כי יוצג בהם מידע שחשוב להכיר רגע לפני ביצוע ההליך.

 

ג'ובידרם

הסוג השני של חומצה היאלורונות שיוצג במדריך זה נקרא "ג'ובידרם". היתרון המשמעותי שלו בא לידי ביטוי באופן ההזרקה שמתבצע בקלילות. מי שהזריקו בעבר את החומר, יוכלו להעיד שיש בו חומרים מאלחשים שמפחיתים את הכאב. הג'ובידרם כולל מספר תרכובות והוא מתאים למי שסובלת מעור יבש. נציין שהתוצאה שבאה לידי ביטוי בחומר זה הינה טבעית במיוחד והיא מאפשרת להדגיש את מאפייני הפנים העדינים של כל מטופל.

 

סטילאג'

הסוג האחרון שיוצג בפניכם מגיע אלינו הישר מצרפת. שכן, שם מכינים את התרכובת המיוחדת שלו. הסטילאג' מתאים לכל סוגי העור והוא כולל נוגדי חמצון ברמה גבוהה. נסביר שנוכחותם של נוגדי החמצון מפחיתים את עצמת הכאב בעת ההזרקה וגם מונעים הופעה של נפיחות ואדמומיות באזור.

 

בחירה נכונה בחומצה ההיאלורונית המתאימה ביותר

רגע לפני סיום, נמליץ לכם שלא לבחור את סוג החומצה באופן עצמאי. שכן, אתם עשויים לחשוב שיש לכם עור מסוג מסוים ולגלות שהמציאות היא אחרת. לכן, כדאי לפנות לגורם מוסמך שיאבחן את סוג העור שלכם ורק לאחר מכן, יבצע את ההתאמה של החומר.

 

השורה התחתונה

ישנם 3 סוגים של חומצה היאלורונית. כל אחד מביא אתו יתרונות, חסרונות והתאמה לסוג עור שונה. כעת אתם מכירים מקרוב בסוגים אלו, כך שנותר לכם רק לפנות למומחה בתחום שיתאים עבורכם את סוג החומצה שתביא לתוצאה הרצויה.

החומצה ההיאלורונית המתאימה ביותר

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו