איזה מוס לשיער הוא הכי מומלץ?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין מישהי שלא מכירה את זה – הנה את עומדת מול מדפים עמוסים עמוסים בכל טוב לשיער – ספריים ומוסים לשיער. רגילה להושיט את היד ולקחת ספריי לשיער, אבל ברגע האחרון נזכרת שפעם חברה טובה, שלה יש יחסים מעולים עם התלתלים שעל ראשה, סיפרה לך שמוס לשיער זה בין ההמצאות הטובות ביותר של האנושות להתמודדות עם שיער מתולתל שמסרב להסתדר.

עוברת כמה רגעים של לבטים עם עצמך – האם לנסות משהו חדש או להישאר נאמנה לשגרת הטיפוח הקודמת שלך, זורקת מבט במראה ומחליטה שהיום זה היום – מנסים משהו חדש. יאללה מוס לשיער איט איז. השאלה היא רק איך בוחרים ומה מומלץ באמת? בואו ונפשט את זה.

 

מה זה מוס לשיער?

מוס לשיער הוא מוצר עיצובי בראש ובראשונה. ובניגוד לספריי לשיער, שמקשה את השיער באופן מידי ולעיתים לא מתחלק בצורה מאוזנת על השיער – מוס לשיער הוא בעל פעולה עדינה יותר ויכולת פיזור טובה יותר.

לכן, מוס לשיער הוא מוצר מעולה בכל מה שקשור לעיצוב שיער מתולתל, מבלי שהוא מקשה עליו והופך אותו לשיער יבש ולא נעים למגע.

מוס לשיער

מה אופן השימוש הנכון במוס לשיער?

הדבר החשוב במוס לשיער זה הפיזור הנכון שלו על פני השיער שלנו. לכן, בואו נלמד איך עושים זאת נכון.

כמו כל מוצר עיצוב אחר, אנחנו לא שמות אותו ישירות על עור הקרקפת שלנו – מוצרי עיצוב נועדו לשיער עצמו. ואם בספריי אנחנו נשתמש מלמעלה למטה, במוס לשיער אנחנו נחליט על פעולה הפוכה – נתחיל נפזר אותו על השיער מלמטה ואז נתקדם במעלה השיער.

 

מה המותגים המומלצים למוס לשיער?

בראש ובראשונה כדאי לזכור שמוצר איכותי לשיער יעלה מעט יותר מ – 15 שקלים וכדאי להיות מוכנות לכך.

אחד המותגים המוצלחים ביותר שהופיע כאן בשנים האחרונות זה מותג סרינה קיי, שלו יש סדרת מוצרים לעיצוב שיער עם תוצאות מוכחות.

מוס לשיער

מתי מוס לשיער פחות יעבוד לנו?

  • קודם כל אם השיער שעל ראשכן הוא אינו שיער מתולתל – אין הרבה סיבות לפזול לכיוון מוצר זה.
  • שיער חלק או אחד שעבר החלקה – פחות זקוק למוס עיצובי וכדאי לחפש כיוונים אחרים.
  • בנוסף, במידה וכן התברכתן בחיים האלה עם שיער מתולתל והחלטתן ללכת על מראה הרבה יותר מסודר –  מוס לשיער לא יספק את העבודה במלואה וכדאי ללכת על ספריי לשיער  או גלייז לשיער – מוצר פלא שהוא סוג של הכלאה בין מוס, ג'יל וקרם לשיער.

 

 שורה תחתונה

מוס לשיער יכול להיות פתרון מדהים ונכון לשיער מרדן שזקוק לעזרה בסידור ובהוספת נפח – שיער מתולתל הוא הדוגמא הטובה ביותר. מה שחשוב זה לרכוש מוצר איכותי באמת ולהיצמד להוראות השימוש במוצר הספציפי על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

מוס לשיער

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו