אחד מתוך אחד – כולנו צריכים טיפול רגשי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כולנו מכירים את זה, את התחושה שכלפי חוץ אנו משדרים הכל כרגיל אבל מבפנים סערות הנפש רק הולכות ומתעצמות. אין סיבה שנמשיך להסתיר עוד את הלחצים והמתחים שאנו סובלים מהם. באמצעות טיפול הוליסטי רגשי נוכל למצוא את שורשי הכאב והעומס הרגשי, לשחרר אותם ולהתחיל ליהנות מן היופי שבחיים.

 

טיפול רגשי הוליסטי

טיפול רגשי הוליסטי פירושו התמקדות בפתרון ולא בבעיה. במהלכו של הטיפול ההוליסטי נלמד כיצד לשחרר את המחסום שנגרם בעקבות אירועי העבר, לשנות את דפוסי החשיבה שלנו ואת ההרגלים שיצרנו סביבם ולצאת לדרך חדשה. מתן יהב הינו מדריך טריפותרפיה מנוסה אשר עזר למתמודדים רבים להשתחרר מקשיים רבים אשר ליוו את חייהם לאורך שנים. במהלך המפגשים תוכלו ללמוד כיצד לקבל את עצמכם, להגיע לאיזון פנימי, למצוא הגשמה עצמית ולחזק את הבטחון העצמי.

 

מדוע אנו זקוקים לטיפול רגשי?

כל אדם הינו עולם ומלואו. החוויות שחווינו עיצבו אותנו לאנשים בוגרים, אך למרבה הצער ישנן חוויות אשר הפכו אותנו לחרדים, חסרי בטחון עצמי, אכולי ספק עצמי וחוששים מפני העתיד. גם אם כלפי חוץ נראה שאנחנו מתפקדים, מושכים עוד יום, מנהלים זוגיות עייפה ומנסים להיות הורים טובים, מבפנים אנחנו נשחקים. באמצעות טיפול רגשי המאפשר הורדת חסמים רגשיים, גילוי חמלה לילד הפנימי שלנו והבנה עמוקה של מסלול חיינו ואילו סימנים הוא הותיר בנו יכולה להוליד בנו תובנות כיצד לשפר את כל אותם התחומים שבהם נרצה להשתפר, בקריירה שלנו, בהורות שלנו ובינינו לבין עצמנו.

 

מה ניתן להפיק מטיפול רגשי?

כאשר אנחנו מבינים מה מעכב את ההתפתחות שלנו, מה חוסם ועוצר אותנו, מה מפריע לנו להיות מלאי בטחון, שלווים ורגועים, אנו מתמודדים בצורה הכי טבעית. ההתמקדות בפתרון ולא בבעיה הינה אספקט נוסף של הטיפול. טיפול רגשי יכול להקל על חרדה, דכאון ומחשבות טורדניות באמצעות תובנות שנלמד במהלך הטיפול אשר יאפשרו לנו להבין את עצמנו טוב יותר ולשחרר את המחשבות וההרגלים הלא בריאים שמציקים ומזיקים.

 

טיפולי טריפולוגיה

שיטת הטריפולוגיה מחלקת את האדם לשלושה חלקים: ראש ( מחשבות ) רגש (תחושות ) אמצע (האני האמיתי ). באמצעות הבנת יחסי הכוחות בין שלושתם אנו יכולים לשרטט מפה של המאבקים הפנימיים שביניהם, כאשר האמצע, האני האמיתי, צריך לאזן בין הראש לרגש.

חיזוק האני האמיתי יכול להביא לאיזון בין הכוחות, ובכך לתרום לשלוות נפש.

 

לסיכום

טיפול רגשי הוליסטי מתמקד בפתרון ולא בבעיה. שינוי דרכי חשיבה, שינוי הרגלים, חיזוק הקבלה העצמית, השלווה והאיזון הפנימי יכול לסייע לכם להשיב את השמחה לחייכם. טיפול רגשי יכול לסייע במצבים של דכאון, חרדה, מחשבות טורדניות ועוד. מתן יהב הינו מדריך טרופותרפיה שסייע לאנשים רבים לחזור לחיים מלאים, מאוזנים ושלווים יותר.

פאזל

 

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו